TV Overal sinds vandaag in de App store

  • 29 July 2011
  • 38 reacties
  • 4431 Bekeken

Goed nieuws voor de iOS gebruikers onder ons, want TV Overal is sinds vandaag verkrijgbaar in de App store. Go download :)

38 reacties

Alles werkt prima! Krijg enkel na 1u gebruik de melding dat ik reeds 60u gekeken heb, ik denk datbhet slechts een bug is want er gaat slecht 1 gb van mijn lijn af. Gisteren filmpje gezien en ging prima, mis wel pauze en doorspoel knop, maar dat zal ongetwijfeld wel al in de planning staan.
Reputatie 2
Badge +1
Ik kreeg daarstraks ook een melding van u heeft reeds 723 minuten TV gekeken over Wifi.
Reputatie 2
Badge
@Wendylenart die melding is geen bug maar een feature. Je kan zelf instellen na hoeveel minuten je deze melding wil krijgen in de 'instellingen' onder 'mijn verbruik'
via instellingen kan je zien hoeveel je al gekeken hebt

488min 38sec via 3G
1097min 16sec via Wifi hier

je kan daar ook instellen wanneer hij moet verwittigen

mvg
Hoi, dat van die meldingen weet ik wel, maar het klopt toch niet dat ik al 120u zou gekeken hebben, de app bestaat nog niet eens zolang 😉. Had ingesteld om te verwittigen na 60u en kreeg dit al te zien na 1 uurtje, dus ergens toch iets dat nog niet op punt staat.
Hopelijk blijft dat gratis. Ik heb het geïnstalleerd op mijn Android, werkt goed maar te weinig zenders. Ik ga er niet extra voor betalen.
tv overal in testfase nog gratis tot 30/09

mvg
Reputatie 2
Badge
@ https:///people/a58b386389, aha je hebt gelijk:) We weten al dat Belgacom niet goed in taal is en nu blijkbaar ook niet goed in rekenen. Bij mij tellen ze ook 6 minuten 3G terwijl mijn iPad geen 3G heeft. Ik vraag me af of ze "tijd" tellen of eerder "data volume" of een combinatie van de twee. In wifi mode is volume belangrijker dan tijd. Weet iemand hoeveel data 1 uur tv kijken is?
Badge
@RolandT:

Als ik op 3G zit krijg ik een waarschuwing dat dat gemiddeld 200MB/h is.

Voor Wifi zal dat dus ook wel zoiets zijn(tenzij ze zoals Youtube bv. hogere kwalirteit aanbieden als je op Wifi zit ipv. 3g, dan zal het meer zijn. Maar ik denk niet dat Belgacom dat doet)
hangt af van hoe snel uw verbinding is want het maakt inderdaad gebruik van de adaptieve streaming technologie. videobitrate is dus afhankelijk van beschikbare internet bandbreedte, onafhankelijk van het netwerk

maar het zou ongeveer 200MB verbruiken per uur via mobiel internet, en 1GB per uur via vast internet

mvg
okee, tot nu toe heeft het bij mij toch meer niet als wel gewerkt, meestal foutmelding: de server is tijdelijk onbeschikbaar. Maar vandaag blijft hij opstarten met daarna de melding: the request timed out.

dus ja, testfase zeker?

en meer NEDERLANDSTALIGE zenders zou ook fijn zijn
@my cat is a cylon: heb ik ook voorgehad de eerste keer bij het opstarten. Je iPad / iPhone volledig heropstarten lost dit probleem op. Succes

Woensdag geinstalleerd op mijn Ipad, zonder problemen. Gisteren en vandaag telkens de melding: de server is tijdelijk onbeschikbaar. Tja, niet echt reclame voor TV Overal. ook al is het dan nog in een testfase.

Reageer