Beantwoord

TV Overal op PC.

  • 18 April 2016
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Waarom is het soms niet mogelijk om van zender te wisselen, zowel met IE als FF en krijg je telkens dit scherm te zien:

icon

Beste antwoord door Wilin 21 April 2016, 19:02

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Ik heb dat ook som eens voor bij veranderen van zender maar toch niet erg frequent, als ik dan op het zelfde moment met mijn met dezelfde laptop probeer met de Windows universele proximus TV app , dan heb ik dat daar niet, dus het moet echt iets met de webbased versie te maken hebben.
Reputatie 2
Badge
De nieuwe Proximus TV-app zal dat probleem hopelijk opgelost hebben en ik toch Windows 10, dus......
Daar heb ik het nog niet voorgehad tot nu toe in ieder geval, niet onder W8.1 en ook niet onder W10, maar of het nooit zal voorvallen dat is natuurllijk nog een andere vraag, laat ons hopen van niet 🙂
Reputatie 2
Badge
Gisteren woensdag zijn we op onze Samsung TV nu ook gestart met de nieuwe Proximus TV app.
Daar heb ik al een wijziging vastgesteld, nl. met de vorige versie kon met de

-toets (links bovenaan op de afstandsbediening van de V5 decoder) de volgende acties mee uitgevoerd worden:
1. de televisie aanzetten + de decoder uit slaapstand halen;
2. de televisie uitzetten + de decoder in slaapstand zetten (en dan nog een dikke 10 minuten wachten tot de motor volledig stilvalt).

Echter met de nieuwe app werkt punt 1 wel nog, echter wordt punt 2: de televisie uitzetten werkt, maar om de decoder in slaapstand te plaatsen moet de

-toets (rechts bovenaan op de afstandsbediening van de V5 decoder) extra worden gebruikt (en dan ook nog een dikke 10 minuten wachten tot de motor volledig stilvalt).

Jammer.
Reputatie 6
Badge +3
@TVK5300, jouw probleem is niet met een app, maar met een decoder waar je de nieuwe software /interface op hebt gekregen. Mischien maak je daar best een nieuw topic voor.
De HDMI detectie staat bij mij ook aangevinkt in de Systeem instellingen van de decoder, maar dit heef bij mij vroeger ook nog nooit gewekt ik denk dat mijn sony tv de taal van decoder niet verstaat ;)
Dit heeft zelf voor velen een probleem gegeven dat hun TV ineens 's nachts opsprong met die HDMI detectie in de decoder.
Ik weet nu ook niet of het probleem met diepe slaap van de decoder met als gevolg dat de opname niet gebeurde, of dit ondertussen al opgelost is.