TV Overal op internet TV

  • 30 December 2012
  • 5 reacties
  • 511 Bekeken


in de regio waar ik woon ( Wallonie) is het niet mogelijk om meerdere TV's aan te sluiten op B-Box ( max 1 toestel), om een 2de toestel aan te sluiten moet ik een extra ( nieuwe) aansluiting vragen + extra Bbox met alle extra kosten erbij zoals nieuwe aansluiting + nummer + maandelijks abonnement. daarom zou ik opteren voor TV Overal op een nieuw tv toestel met internet ( Wifi) waardoor ik toch een 2de toestel kan plaatsen ( en niet op PC, Tablet of laptop), heeft er iemand ervaring met deze toepassing en zoja indien positieve eventueel welk type TV er best voor in aanmerking komt. Dit toestel dient enkel om de programma's van TV Overal te bekijken.

5 reacties



Je kan om de beeldkwaliteit uit te testen ook gewoon je laptop verbinden met je TV via HDMI



ik heb dit vroeger eens geprobeerd, maar de tv overal content wordt niet getoond op tv... dit zou geblokkeerd zijn





moment dat ik de hdmi kabel loskoppelde begon de stream te spelen op laptop


mvg


ik denk dat er weinig smart tv's zullen uitkomen met silverlight support aan boord, dus dan is het sowieso geen probleem



ik dacht dat je siverlight nodig had voor TV overal of vrgis ik mij dan of je bedoelt dat het sowiso wel een probleem zal zijn of wa ?
Reputatie 7
Badge +1


Kan het niet met een switch van HDMI naar scart en dan verder met een scartkabel? of meet een DVI kabel? de goedkopere Smart-TV's hebben meestal nog een scart-ingang, maar een DVI-ingang allicht enkel bij de iets oudere (nog niet 'smart')TV's.

Reputatie 7
Badge +1


Klopt natuurlijk. Op PC (20' scherm) is het beeld ook maar nog net acceptabel. op tablet gaat het nog (10'), tenzij je een kleinere 23e TV wilt aanschaffen v. 32', maat ook daarop zal het geen hoge kwaliteit zijn.



Het werkt met de laptop aangesloten via HDMI aan mijn Sony LCD-TV 40 Inch.



bizar dat het bij mij niet ging, zal het na de feesten nog eens proberen...


mvg

Reageer