TV Overal op Asus Tablets

  • 18 January 2015
  • 11 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hallo,


Ben nu aan mijn 2e Asus tablet toe en op geen van beiden (Transformer Pad TF103C & Memopad 7' me176cx) is TV kijken mogelijk !!!


De TV gids is bruikbaar maar van zodra ik Live TV wil kijken crasht de app keer voor keer !


Is hier een oplossing voor ?

11 reacties

Als er niemand van de forum lezers met een oplossing af komt kan je altijd eens informeren bij Proximus of er weet hebben dat er met deze toestellen problemen gekend zijn door een privé bericht aan 'Onze medewerkers' door te sturen ⚊▶ Onze medewerkers en

dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
Reputatie 7
Badge +1
De TV-Overal app. vergt nogal wat processor en RAM-capaciteit. Op mijn vorig tablet van Medion was het met 600MB RAM er 1Ghz processor wél te doen, maar het duurde een eeuwigheid om live TV te starten en ik moest eerst het RAM zoveel mogelijk leegmaken met een RAM-booster. Vloeiende livestream in HD was ook dan zelfs qomq wat schokkerig. Waarschijnlijk niet genoeg ruimte voor buffering. Ik weet natuurlijk niet of dit ook bij U van toepassing is. Ik heb nu een Samsung Galaxy 10,1' T535 met 1.5GB RAM en 1.2Ghz quadcore-processor, (ook Android 4.4.2) en daar loopt het héél vlot op.
Nochtans heeft mijn tablet Acer Iconia ook zoveel niet in petto en het draait daar toch ook op, mss zou het opstarten wat vlugger kunnen maar werkt toch zonder problemen.

Bij TS werkt het blijkbaar helemaal niet ! wat natuurlijk nog wat anders is!
Reputatie 7
Badge +1
Op mijn Samsung T535 draait het toch wel vlot, maar nog sneller na een RAM-boost. Ik gebruik het nu dikwijls voor TV replay ook. Afspelen van nPVR-opnames zou een hele verbetering zijn. Kan toch technisch geen enkel probleem zijn?
Reputatie 1
Badge
De Asus memopad (ME176CX) heeft nochtans een vrij krachtige SOC (Quad CPU) dus dat zou het probleem niet mogen zijn.Er zijn immers veel minder krachtige devices waar TV Overal wel op draait (incl stream).


Ik denk gewoon dat het een probleem is met de app ism de tablet, misschien te wijten dat beide Asus tablets op een Intel CPU draaien ? Meeste Android toestellen draaien op een SOC van Qualcomm.


Heb de vraag inmiddels ook verzonden naar de medewerkers.


Inderdaad want al het draait op mijn onnozel tabletje van Acer, dat twee keren niks kost, dan zal het zeker moeten werken op krachtiger toestellen, met met meer RAM en processor kracht.

TV replay ook. Afspelen van nPVR-opnames zou een hele verbetering zijn. Kan toch technisch geen enkel probleem zijn?



Sinjoor ik weet dat dit een droom is van u, maar je ziet dat het nogmaals bevestigd wordt , dat dromen bedrog zijn knipoog
Reputatie 1
Badge
UPDATE:


Net getest (Op mijn Asus Memopad) via een FON Hotspot (PROXIMUS_FON) en dit werkt wel !


Vanavond eens terug testen via BBox 2 thuis !
Mss heb je het al gedaan maar best ook eens je bbox rebooten (15 seconden netstekker uittreken)
Reputatie 1
Badge
Thuis werkt het nu ook !


Begrijpe wie begrijpe kan, de Bbox is in het verleden vaak genoeg gereset (moet zowiezo af en toe gebeuren...)
'k zeggen einde goed alles goed ;-)

Reageer