TV Overal nog niet geactiveerd na 48 u

  • 21 February 2013
  • 2 reacties
  • 206 Bekeken


Dag iedereen,


Ik heb 2 dagen geleden de TV Overal applicatie aangevraagd via e-services. Tot op heden kan ik nog altijd niet TV kijken via de applicatie,zowel niet via website als via de app op de iPad.


Ik krijg hier steeds de melding dat ik moet activeren om van de dienst te genieten en bla bla bla... Dat heb ik al gedaan!!!! Ik heb dit gemeld aan de helpdesk (0800 22 800), en zij stuurden mij naar hier door. Zij bevestigden dat de dienst geactiveerd is, maar zonder resultaat dus...


Ik heb al meerdere posts gevonden van hetzelfde probleem, maar nooit met een oplossing. Zijn er mensen bij wie dit reeds opgelost is, zo ja, wat heb je gedaan om dit voor mekaar te krijgen?


Ik heb ook al een pm gestuurd naar Eva, als ze dit voor mekaar krijgt zal ik eens voor haar koken.





Thx voor jullie feedback!!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Bij mij heeft het vijf dagen geduurd. Had ook contact opgenomen met de Eva-dienst. Had online besteld op zondag 10.02, activatie op 15.02. Kreeg er ook nog een brief over om te bevestigen. Bij mailbevestiging werd gezegd dat het 48 uur kon duren. Je kunt er wél van uitgaan dat je maar vanaf de activeringsdatum moet betalen.














Inderdaad ik denk dat je bij BGC die 24uur niet te letterlijk moogt nemen want mss start die 24 uur pas een dag later ;-)

Maar soit het komt toch altijd in orde en dit heeft Eva al dikwijls bewezen yes

Groetjes, Elsa

niemand weet alles maar iedereen weet wel alles beter



Reageer