Tv overal - niet onder de indruk

  • 18 February 2012
  • 13 reacties
  • 927 Bekeken

Ik moet zeggen: ik had er nog niet over gehoord, maar toen ik het toevallig tegen kwam was ik danig onder de indruk. Vanavond voor de eerste keer geprobeerd: ik moet mijn mening volledig herzien...

Gezellig in de zetel genesteld, leuke detective op, heel spannend en dan: server tijdelijk niet beschikbaar, F5, werkt weer, alhoewel,.. Na een tijdje is doorkijken helemaal niet meer mogelijk. Tot zover mijn eerste en meteen ook laatste test. En met dit produkt reclame maken zal hier alvast niet gebeuren.


13 reacties

Reputatie 7
Badge +1
In de zetel zie je beter naar TV natuurlijk.Knipogen
't is idd nog gratis in testfase, dus veel klagen mogen we niet doen....

't is een leuke extra om overal waar je internet hebt in belgië er gebruik te kunnen van maken

dit gezegd zijnde, ik zie niet echt evolutie...
ook ik heb nog altijd regelmatig die serverfout bij de pc versie, eens ze het betalend gaan maken zal het perfect moeten werken, dus er is nog werk aan de winkel

maar als ik thuis ben zet ik gewoon de tv op, tv overal komt goed van pas op school, het werk, de trein, vakantie, de voetbal (enfin, overal waar je niet meteen een tv ter uwer beschikking bent)

persoonlijk vind ik ook wel dat de android versie beter werkt dan de pc versie, daar heb ik geen serverfouten

mvg
Reputatie 2
Badge
reeds verschillende keren geprobeerd: steeds 'server onbeschikbaar, probeer het later nog eens'...
Reputatie 2
Badge
Het is gratis dus we mogen niet klagen maar...

Ik zie ook geen evolutie, niet in aantal zenders, niet in kwaliteit (server niet beschikbaar zie ik te vaak), niet in functies. Het zou me verbazen als er na de test periode (April?) plots iets veel beter zou komen. Het is nu niet meer dan een leuke gadget...
Reputatie 7
Badge +1
Klopt, écht functioneel voor bv. als vervanging voor een 2e of 3e TV is het niet écht. Bovendien zijn er (zeker voor ons nederlandstaligen) véél te weinig zenders beschikbaar en bijkomend nadeel tegenover een extra decoder, je kunt er niet mee opnemen, alleen online uit de TV-gids in nPVR programmeren, wat dus niet op je PC afspeelbaar is (dat was bv. wél mogelijk met de voorganger TVonPC). Waarschijnlijk is TV-Overal vooral ontwikkeld voor toepassing op smartphones en tablets, waar de opslagcapaciteit toch maar beperkt is (16 tot 32GB). Voorlopig loopt de gratis periode tot 31/03/12.
volgens mij is het concept van tv overal niet dat van een 2e of 3e tv vervangen, is gewoon een mogelijkheid om uw tv overal mee te nemen.

en toch ook iets positief, als je nu met ff10 naar tvoveral.be gaat krijg je deze melding



toch wel handig voor mensen die nog niet op de hoogte waren

mvg
dit heb ik reeds gemeld in verband met die ff10, maar in een andere topic over tv overal onder de titel "gecommuniceerd door Eva"

dus iedereen zal het nu al stillekes aan wetten hoop ik toch ;-)

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Wetten, wedden of weten...?? Knipogen ja ok ik weet het ondertussen wél. Er zijn bij Mozilla Firefox wel meer dingen die tijdelijk niet werken na een upgrade. Extensies, plugins, add-ons, you name it. maar meestal werkt dat wel tamelijk snel terug.
• wedden dat iedereen het nu al zal weten
Mvg
Met Mozilla Firefox 10 werkt het dus bij mij ook niet. Dan maar geprobeerd met IE8, werkt dus ook niet. Bij het klikken op het pijltje in het schermpje krijg ik de melding dat ik Silverlight moet installeren. Ok dat doe ik dus maar dan komt Silverlight klagen dat hij reeds geinstalleerd is. Zie foto in bijlage. Tja, dan zijn we terug naar af hé...
Reputatie 2
Badge
Ik heb ergens genoteerd dat M$ snel met de support van silverlight wil stoppen op niet M$ operating systemen.

Dat ze bij TV overal daar maar rekening mee houden, voor ze het betalend maken.
Reputatie 7
Badge +1
TV-Overal werkt sedert kort terug op Mozilla Firefox10.0.2
dank voor de melding, sinjoor72

mvg

Reageer