TV Overal , moet echt overal

  • 1 December 2013
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken


Waarom is het in godsnaam onmogelijk om tv overal ter beschikking te stellen met eender welke wifi-verbinding.


In deze tijd heb je bijna overal gratis wifi, ik heb bv. gratis wifi ter beschikking op mijn werk, en toch moet je als je iets wil zien via het 3g netwerk gaan.


Is daar een speciale reden voor, of is dat echt zo'n immens probleem?????

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Moet je niet Elsa, TV Overal gaat niet op Telenet Wifi of Homespot, YeloTV gaat niet op Belgacom Wifi of FON. Nog onlangs uitgetest. En het is niet omdat je een gratis Wifidienst kunt krijgen, dat de providers een betalende dienst op een ander dan hun eigen netwerk moeten aanbieden. In het begin was dat anders, toen kon ik TV Overal nog wél gebruiken op de Telenet Wifi van mijn kozijn.



maar als je geen toelating geeft mag je er zelf ook niet op



Ik heb dit eigenlijk nog nooit praktisch uitgetest of ze dit wel echt controleren als je uw FON deactiveert via de instellingen van je Modem.
Reputatie 7
Badge +1


Het is nogal egocentrisch van je FON te deactiveren en dan van je oren te maken als je er zelf niet opkunt. In feite zou dat 'default' automatisch moeten opstaan als je een FON-account aanmaakt. Normaal zou dat mettertijd onlosmakelijk moeten gekoppeld worden.

Reputatie 7
Badge +1


Dat is volgens mij nog nooit gecommuniceerd...maar stilzwijgend toegepast? Maar sedert ik Smart20 heb met 1GB 3G en nog eens 500MB uit mijn Comfortpack, werk ik nog amper met FON. Ik zet mijn Wifi soms uit als ik buiten de deur ga, omdat FON dikwijls te zwak is en 3G soms sneller. Het is nochtans gemakkelijk uit te testen. FON desactiveren in de b-box en Wifi op de eigen FON zetten gaat natuurlijk niet. En ik heb hem nu gedesactiveerd en laat hem nu uitstaan om morgen buiten eens te proberen. Hier in de buurt is dus geen andere FON-spot binnen bereik blijkbaar.



Sinjoor schreef over Fon:

En ik heb hem nu gedeactiveerd en laat hem nu uitstaan om morgen buiten eens te proberen.

Hier in de buurt is dus geen andere FON-spot binnen bereik blijkbaar



Laat het in ieder geval eens weten want ik ben benieuwd , mss wordt dit enkel gedetecteerd als je de modem reboot!

Reageer