Skip to main content
Hallo,



Ik gebruik sinds gisteren TV overal op mijn smartphone. Gisteren werkte de dienst feilloos (was meteen ingelogd en kon zonder problemen Live TV kijken).



Nu probeer ik opnieuw tv te kijken en telkens als ik op Play druk komt er de boodschap:



Om te kunnen genieten van de dienst 'TV Overal' dient u Belgacom TV klant te zijn.



Ik heb geprobeerd mij via de applicatie af te melden en opnieuw aan te melden, maar zonder succes.



Iemand een idee wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?



Alvast bedankt!

beste



er zijn er blijkbaar nog met dat probleem, er is niet meteen een oplossing voor, maar het is doorgespeeld naar de developers via Eva en zou dinsdag bekeken worden



http://twitter.com/belgacom_eva_NL/status/86786072859770881



wat je nog zou kunnen proberen is eens uitloggen, terug inloggen... de app eens verwijderen en terug installeren.... maar wellicht gaat dat allemaal niet veel zoden aan de dijk brengen



alvast een eerste kinderziekte die boven water is komen drijven



mvg


Beste Karolien,



Mogelijk kan het helpen om de "cache" van het programma te verwijderen.

Onder 'settings' in Android ga je naar 'applicaties' en selecteer je vervolgens 'TV overal'.

Hier wis je dan de cache en tracht je opnieuw een programma te laten afspelen.



Uiteraard hangt het pad af van je smartphone en zijn besturingssysteem.



Mvg,



Eva van Belgacom


Reageer