Beste
Ik probeerde zonet in te loggen op mijn Ipad in de TV overal applicatie.
Ik gaf mijn Login en paswoord in en toen kreeg ik de melding ""om te kunnen genieten van de dienst "TV overal", dient u Belgacom TV klant te zijn. Vermits ik Belgacom TV heb, zou dit echter geen probleem mogen zijn.
Mijn login en paswoord kloppen zeker, want ik kan perfect inloggen op de e-services.
Kan iemand me hiermee helpen?
Bladzijde 1 / 1
hallo,
ik heb hetzelfde voor met de ios applicatie.
blijkt dat ze bij belgacom restricities zetten op moeilijke passworden.
Ik kan niet inloggen omdat mijn password een speciaal karakter bevat (bv : *, $; +, etc).
als ik mijn password verander naar iets met enkel cijfers en letters (zowel hoofdletters als kleine letters) kan ik perfect inloggen...
ik heb dit al doorgegeven. misschien ook even doen en dan passen ze het hopelijk aan :)
ik heb hetzelfde voor met de ios applicatie.
blijkt dat ze bij belgacom restricities zetten op moeilijke passworden.
Ik kan niet inloggen omdat mijn password een speciaal karakter bevat (bv : *, $; +, etc).
als ik mijn password verander naar iets met enkel cijfers en letters (zowel hoofdletters als kleine letters) kan ik perfect inloggen...
ik heb dit al doorgegeven. misschien ook even doen en dan passen ze het hopelijk aan :)
het probleem van die vreemde tekens zou in de android applicatie opgelost moeten zijn, stond toch bij verbeteringen bij versie 1.0.2
mvg
mvg
Beste Friendship,
Dit was een tijdelijke storing op het Ios platform.
Normaal zou dit nu terug moeten werken.
Mvg,
Eva van Belgacom
Dit was een tijdelijke storing op het Ios platform.
Normaal zou dit nu terug moeten werken.
Mvg,
Eva van Belgacom
hoeveel Eva's zijn er zo? want heb gisteren probleem dat ik hem met speciale tekens doorgegeven.
en ik heb het zelf getest dus is een bug.
en ik heb het zelf getest dus is een bug.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.