Beantwoord

TV Overal: kan live TV kijken maar NIET OPNEMEN vanop afstand !


Hallo,
Sedert enkele maanden kan ik via TV Overal live TV kijken maar niet meer opnemen.
Er komt al maanden een melding 'kan wegens technische redenen niet opnemen, probeer het later opnieuw'
Heb dit al geprobeerd via verschillende browsers, tablet, steeds dezelfde foutmelding.
Helaas werden al mijn klachten hieromtrent gewoonweg afgesloten zonder oplossing, zelfs géén woordje uitleg.
Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt.
Danny.
icon

Beste antwoord door Techno Turlinckx 7 April 2016, 17:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste,

kan ik via privé je vaste lijn nummer of klanten nummer krijgen, dan bekijk ik het.

MVG,

Wim
Reputatie 3
Badge +1
je moet de vernieuwde Proximus TV app gebruiken en niet meer TV Overal. Heb hetzelfde voorgehad
Dat begrijp ik toch niet goed als TS TVO via verschillende browsers probeert dan wordt die toch automatisch geredicted naar PxTV !?
je moet de vernieuwde Proximus TV app gebruiken en niet meer TV Overal. Heb hetzelfde voorgehad

Dit was dus de oplossing ! Ongeloofelijk dat dit nergens vermeld wordt en/of Proximus zelf mij dit nooit kon vertellen?
Waarom kan je TV Overal dan nog gewoon nog op PlayStore downloaden als het programma out of date is en niet meer naar behoren werkt !

In elk geval heel fel bedankt !:$
Ik gebruik TVO-app bijvoorbeeld nog om te 'googel casten' wat je met de PxTv-app nog niet kunt.
En ook voor die mensen die nog geen nieuwe TV Interface hebben op hun TV decoder.
Had je nu een probleem met TVO -app of met de webbased TVO want bij mij werkt dat toch zonder foutmelding ??
Reputatie 6
Badge +3
De TV Overal apps en de TV Overal website (proximustv.be nu) zouden noch steeds moeten werken. Alhoewel de ProximusTV apps inderdaad nieuwer zijn en andere fucntionaliteiten heeft werken de oude app bij mij (Windows Phone) nog steeds zoals tevoren.
Dit is wat ik hier ook bevestigd heb dat dit nog werkt, toch bij mij, maar niet bij iedereen blijkbaar 😉
Bij mij lukt het ook niet meer om op te nemen via TV Overal. Dan maar de nieuwe Proximus TV app gedownload. Heel verwarrend. Op de achtergrond speelt de TV en je moet zoeken om te kunnen opnemen. Blijkbaar wordt dan op de smartphone opgenomen en nog niet op de TV.
Tja...waarom gemakkelijk maken als het moeilijk kan. Met TV Overal lukte vroeger alles goed, waarom dan veranderen??
Als je de opname plant via de P⌘TVapp dan zie je ze nog niet direct verschijnen in de lijst op je decoder, dit duurt wel even maar als ze na lange tijd nog niet op de decoder verschijnt dan gewoon eens de decoder 5 seconden zijn spanning onderbreken en dan eens zien in de lijst want dit kan eventueel er voor zorgen dat die in de lijst van de decoder komt ook.
Gelukt. Dankjewel, Elsa!
Ook met de nieuwe app lijkt het te lukken maar bij het opstarten hapert die app soms wel.

Reageer