Op IPAD Apple app. TV OVERAL geïnstallerd, zonder problemen.
Belgacom e-services ingegeven en wachtwoord ingevoerd, alsook de algemene voorwaarden aangevinkt
Als ik wil inloggen krijg ik telkens de boodschap" Om te kunnen genieten van de dienst 'TV OVERAL' dient u Belgacom TV klant te zijn".
Ons klantnummer is (al meerdere jaaaren) 606 342 984 en toch lukt het inloggen niet.
Graag een oplossing om in te loggen.
Vriendelijk dank
LENTE
Bladzijde 1 / 1
Beste,
Gelieve dit te ook melden aan de Belgacom ontwikkelaars van de applicatie via
mobile.applications@skynet.be
Gelieve dit te ook melden aan de Belgacom ontwikkelaars van de applicatie via
mobile.applications@skynet.be
Hallo,
Zoals gevraagd, boodschap doorgestuurd aan bovenvermeld emailadres.
Volgende bericht in retour ontvangen: USER UNKNOWN !
Dit zal dus geen oplossing bieden.
Toch bedankt voor de reactie.
LENTE
Zoals gevraagd, boodschap doorgestuurd aan bovenvermeld emailadres.
Volgende bericht in retour ontvangen: USER UNKNOWN !
Dit zal dus geen oplossing bieden.
Toch bedankt voor de reactie.
LENTE
Sorry mijn fout het juiste e-mail adres is https://mailto:mobile.applications@belgacom.be" rel="nofollow
mvg,
mvg,
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.