Skip to main content
ik heb op mijn smart phone tv overal geinstalleerd. dan komt er een venster waar je moet inloggen, en paswoord,

, Ik had al wel een brief gekregen, van Proximus. waar op staat: bewaar dit document, daar staat oa mijn klantennummer, mijn internetreferentienummer, een gebruikers, en paswoord, een e mail en wachtwoord te maken via myproximus, een activeringscode , en bij tv overal staat er : in beide gevallen inloggen met my Proximus login gegevens. ik heb dus een vijftal mogelijkheden van inloggen en een vijftal paswoorden. ik kan gerust met mijn papieren en phone ergens naartoe gaan om direkt contact te hebben. kan ik bvb terecht in het shopping center te wijnegem? foutmelding bij het opzoeken, gelieve het later nog eens te proberen, heb ik dus dikwijls geprobeerd.Karma
ik heb op mijn smart phone tv overal geinstalleerd. dan komt er een venster waar je moet inloggen, en paswoord,

hoe vind ik welk user, en welk van de paswoorden moet ik invullen. ik heb heel veel mogelijkheden, ik heb van proximus oa een user voor internet die beginrt met pr een serie nummers@proximus. ofwel de usernaam die ik hier gebruik, "karma'" of is het mijn e mailadres? welk van de paswoorden moet ik gebruiken. diegene die opgestuurd is bij config internet? ofwel diegene die ik heb aangemaakt? of 1234. ofwel user paswoord die ik gekregen heb bij de instalatiegids? ik heb alle mogelijke combinaties gebruikt. En geraak dus niet op tv overal op smartphone. na alle mogelijkheden krijg ik steeds:. Ik kan gerust ergens naartoe gaan om direkt contact te leggen, want het lijkt een beetje uitzichtloos.

Heb je al een MyProximus account, want daarmee moet je inloggen op TV Overal.

Heb je nog geen MyProximus account, dan kan je die aanmaken met de activeringscode die je in die brief gekregen hebt.

MVG
dan heb ik ondertussen ook nog 4 validatie codes gekregen via mijn phone, mischien een van die?

de foutmelding blijft, heb de laatste validatie code geprobeerd
het zou best kunnen dat ik een acount heb daar ik al zoveel geprobeerd heb, sorry, maar daar krijg ik ook telkens, verkeerde gebruikersnaam en waarschijnlijk ook verkeerd paswoord. waar kan ik dat vinden, want er komen alleen maar meer mogelijkheden bij. sorry sorry
Je moet je niet verontschuldigen, hoor.

Wat krijg je te zien als je wilt inloggen op My Proximus?
Hi, ik heb ook mijn klantnummer geprobeerd, en die activeringscode, maar krijg telkens foutmelding , van foute inlog , en of paswoord
hier vind je een link naar de pagina over hoe je registreren op MyProximus:



www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_register/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/inschrijven/hoe-inschrijven-op-myproximus.html



Misschien is het ook voldoende een andere gebruikersnaam/ ander wachtwoord te kiezen ( Gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?)



Als dat niet lukt, dan kan een van de medewerkers hier je hopelijk helpen.
Je moet je niet verontschuldigen, hoor.

Wat krijg je te zien als je wilt inloggen op My Proximus?


2de is op phone
met mijn e mail geprobeerd
Kan je het dan niet opnieuw aanmaken via de link: Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?

Zie ook:



www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd/particulieren/support/klantenzone/myproximus-website/wachtwoord-en-login/login-of-wachtwoord-van-myproximus-vergeten.html
Kan je het dan niet opnieuw aanmaken via de link: Gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten?

dat heb ik ook al meerder malen geprobeerd, mijn naam staat er wel bovenaan, die is juist, verder krijg ik als ik wil opslaan volgend foutbericht, in bijlage
hallo, ten eerste bedankt dat u op zondag de moeite neemt,

verder heb ik niet echt tv overal nodig, maar het zou wel een gerust gevoelen geven dat alles werkt, en dat ik kan inloggen. Voor vandaag is het voldoende geweest, ik ben een hartpatient en mag van de cardioloog me niet opwinden of stresseren. ik zie volgende week wel weer. mischien kan ik physiek ergens terecht met al mijn document en afstandsbedieningen.

Georges, alias Karma Thinley taye
Dan moeten we inderdaad wachten tot iemand anders, misschien van de support medewerkers reageert, want ik zie zo direct geen andere oplossing. Sorry.



Ik ben zeker dat ze je trouwens ook in een Proximus center, zeker dat van Wijnegem, ook verder zullen helpen.



PS: het is misschien veiliger bijlagen met te veel privé informatie te verwijderen.
Beste Karma



Je kunt steeds naar 080022800 bellen, zij zijn 7/7 open (buiten feestdagen)van 8u tot 24u voor vragen rond TV.

Verder ga ik er even vanuit dat je een nieuwe klant bent? Indien dit zeer recent is zijn misschien nog niet alle gegevens goed doorgelopen en kan wachten tot morgen misschien wonderen doen.



Is er reeds een technieker langs gekomen om alles te installeren? Indien niet, vraag gerust de technieker op alles in orde te maken ook met je MyProximus account en je telefoon.
hallo, ik heb kunnen inloggen op pc, dat is dus al goed nieuws, op smartphone krijg ik wel nog errors, maar zie het positief, en komt wel in orde, bedankt allen, om me te helpen.
Dat is inderdaad al goed nieuws. Soms helpt het op de smartphone ook door de app er eens af te gooien en opnieuw te installeren. Hou ons op de hoogte!
inlogproblemen zijn schering en inslag bij proximus, gebeurd nog veel te veel dat er problemen zijn met inloggen en niet alleen met TVO ook Myproximus enz...
hallo weer,

heb zelfs kunnen (bijna toch) inloggen met TV overal op smart phone. ik krijg verschillende berichten, Om te kijken naar life Tv moet u klant zijn van Begacom tv. ik heb nu die bundel tv internet en mobile, ben ik dan eigenlijk klant? want heb een serie paswoorden en logins, oa b box. verder gaat de fout als volgt: dat ik me moet vergewissen van mijn e-services login gelinkt is.

Ik doe moeite maar dit is voor mij frustrerend, er gaat een deur open, en je staat direkt voor een andere kluisdeur. Liever had ik gezien dat je één user naam geeft, met één paswoord. En dan spreek niet eens over hoe je een poort kunt forwarden, als je daar een foutje invult in een combinatie waar zelfs kluisspecialisten stress krijgen, dan krijg je wel te zien dat je remote host of externe host of poort nummers niet juist zijn, of DMZ niet kunt gebruiken. en al wat je al ingevuld had is helemaal weg, kan je terug proberen een poort te forwarden. Dit is eigenlijk een full time bezigheid, die gemakelijk een week kan duren, als ik blijkbaar een poort heb kunnen openen, dwz kreeg eens geen error, en die poort staat daar zichtbaar, maar werkt niet, en zo ga ik aan mezelf twijfelen. Ik kan lezen en schrijven, maar ben een gewone aardsterveling.

Ik moet wel zeggen dat ik niettegenstaande het Proximus labirynth. tevreden ben van mijn aansluiting,alsook TV. Afgezien dan weer hoe je uw remote knoppen kunt restten om uw tv aan en uit en geluid te activeren. ook al krijg je een code van uw toestel dit manueel te doen. jammer werkt het vinden van mijn remote niet, ik hou die infra rood op enkel centimeters van de andere, en volg de stappen tevergeefs op. Ik denk dat ik terug naar school moet, want voel me debieler aan het worden. En het is maar een grapje he, ik ben niet boos of hatelijk, enkel wat satirisch wat betreft de klantvriendelijke oplossingen. En dan moet ik toch nog de medewerkers van Proximus eren want zij doen al het mogelijke om me te helpen, ze moeten dan nog eens rekening houden dat ze mensen zoals ik moeten verder helpen, beschouw die maar als lectuur tijdens uw koffiepauze, Karma Georges

Reageer