Skip to main content
Ik heb sinds een tijdje TV overal op m'n iphone gezet.

Inloggen met de eservices account lukt, maar van zodra TV overal beeld vertoont dan valt dit beeld plots weg.

Dit kan na 5 seconden zijn, maar dit kan ook 3 minuten duren.

Raar maar waar heb ik dit verleden weekend uitgeprobeerd bij m'n schoonouders en op hun wifi netwerk werkt dit perfect zonder uitvallen.

Gisteren heb ik nog maar eens de Belgacom klantendienst opgebeld (0800 22 800) en het probleem uitgelegd. De persoon zelf moest even 'googelen' naar het probleem. Toen ik dit hoorde dacht ik al jah,... is daaruit de klantendienst dan opgebouwd? Worden die personen dan echt betaald hiervoor? Uiteindelijk gaf hij mij de raad om mijn wifi kanaal anders in te stellen, 1, 6 en 11 zouden de beste zijn. Zo gezegd zo gedaan maar 3 keer raden, geen verbetering.

Vandaag ben ik in het Belgacom center van Roeselare gaan aankloppen en die persoon zei dat het aan mijn huis ligt. Als je je te ver bevindt van je modem dan kan dit uitvallen, je moet eens proberen vlak naast je modem. Met deze raad en het antwoord al in m'n achterhoofd probeerde ik dus uit en nog eens raden, weer niks. Het is ook niet zo dat ik in een bunker woon he!

Dit probleem blijft zich herhalen en het kan de mannen bij Belgacom precies ook niet veel schelen. Na 7 jaar klant te zijn krijg ik hier schoon genoeg van.

Extra info: wij hebben een bbox 2, mijn telefoon is een iphone 3G.

Is er toch iemand die dit fenomeen kent of een antwoord weet. GRAAG een seintje.

Bedankt

Is nog in test... gewoon het probleem melden en misschien is het wel een gekend issue.

komt me niet bekend voor. wel weet ik dat windows 7 soms slecht werk in combinatie met bbox2 en wpa2 draadloze beveiliging

dus misschien kan je eens kijken, welke draadloze beveiling staat er in je bbox2 ingesteld? misschien kan je die eens veranderen bv van wpa2 naar wpa en zien wat het geeft

mvg

De draadloze beveiliging is louter WEP, geen WPA of WPA2

Gr

Best je probeem eens door sturen naar de ontwikkelaars via

mobile.applications@skynet.be

mvg,

@DriesD, heb je dit probleem alleen bij TVoveral app of heb je dit ook als je de bijvoorbeeld BBC iPlayer app gebruikt (als die app op iphone beschikbaar is)

Reageer