Deze middag heb ik TV overal op mijn Samsung Galaxy S2 geïnstalleerd. Eerste gebruik, geen probleem. Vanavond probeer ik terug in te loggen (Wifi, 3G) en krijg ik telkens de melding : er is een fout op de verbinding opgetreden. Gebruiker en paswoord zijn correct (werkt nog steeds via e-services), dus geen idee wat dit kan zijn.
Iemand anders misschien een idee?
Freek
Bladzijde 1 / 1
Beste Freek,
het volledig herstarten van de applicatie of van je Samsung kan al wonderen doen. Ben je zeker dat je nog op internet kan met je smartphone?
Meer info ivm foutmeldingen en hulp voor TV Overal, vind je hier : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15360/
Of je kan onze technische dienst contacteren op 0800/22700.
Mvg
Eva van Belgacom
het volledig herstarten van de applicatie of van je Samsung kan al wonderen doen. Ben je zeker dat je nog op internet kan met je smartphone?
Meer info ivm foutmeldingen en hulp voor TV Overal, vind je hier : http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/a_id/15360/
Of je kan onze technische dienst contacteren op 0800/22700.
Mvg
Eva van Belgacom
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.