Vraag

TV Overal en Windows10


Reputatie 2
Badge
Beste

Heb geprobeerd om op de laptop met een stick van Vodafoon {deze heb ik ontvangen van Proximus} voor het gebruik van TV Overal te gebruiken maar helaas het werkte niet meer.
Op de laptop zit een programma van Vodafoon mobile maar dit wordt niet meer herkend krijg ik als fout melding.
Was al wel lange tijd niet meer gebruikt maar gsm nummer voor gebruik TV Overal staat nog wel steeds op mijn factuur.
Komt dit door Windows 10 of is er een ander probleem.
Bedankt voor het antwoord .

Gr John

15 reacties

Inderdaad met w10 zijn er problemen je kan het proberen door deze applicatie die op de stick zelf staat eens opnieuw te installeren,
bij mij is het zo gelukt, anderen hebben ook gemeld dat het hen gelukt is door in comptabiliteitsmode te installeren (windows 7 bv).
NB: Ik moet wel eerst
Vodafone Mobile Connect
invoeren nadat ik linksonder het window icoon aangeklikt heb en zo opstarten, want als je die kiest in de wifi lijst lukt het niet bij mij, probeer dit eerst eens.
Reputatie 2
Badge
Beste

Moet je dan eerst het bestaande programma verwijderen??

Gr
Dat doe je inderdaad altijd het best eerst en nog beter is na verwijderen ook eens de computer heropstarten.
Reputatie 2
Badge
Beste
Bijkomend ik kan met de Vodafone Mobile Connect ook niet op het internet/websites openen
Komt dan een fout melding van Mobiele verbinding niet mogelijk
Het is dus niet alleen Tv Overal
Maar ga het is proberen met een nieuwe installatie

Gr John
Kan je inloggen met je pincode zonder problemen ?
want normaal zat daar al het probleem bij upgrade naar W10. en om die reden heb ik het opnieuw moeten installeren.
zie ook eens op deze Proximus site:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_mob_global/particulieren/support/internet/internet-onderweg/surfen-met-3g-of-4g/surf-op-3g-of-4g-met-uw-usb-modem-of-wi-fi-router.html
Reputatie 7
Badge +1
Je kunt ook eens proberen op de website van Vodafone de laatste firmware voor W10 te downloaden.
https://www.vodafone.nl/zakelijk/support/internet/software-en-downloads.shtml

Ik heb hem er na de upgrade naar W10 mee terug in gang gekregen.
Bij lukte dit niet met de software van mijn usb stick stond er trouwens ook bij dat deze software mijn stick niet ondersteunt voor W10, dus hangt van je type usb stick af en voor mij was de enige oplossing de oude software op de stick zelf installeren (die je ook nog op Vodafone site kunt vinden)
Reputatie 7
Badge +1
Bij lukte dit niet met de software van mijn usb stick stond er trouwens ook bij dat deze software mijn stick niet ondersteunt voor W10, dus hangt van je type usb stick af en voor mij was de enige oplossing de oude software op de stick zelf installeren (die je ook nog op Vodafone site kunt vinden)
OK, ik weet trouwens niet of die nog werkt nu want die datasim zit nu (op micro-SIM formaat geknipt) in mijn 4G-tablet, die ik dan zonodig als Wifi-hotspot kan instellen (tethering) wat ook kan met mijn smartphone. De USB-3G-stick ligt nu in de schuif bij nog andere van die voorbijgestreefde dingen;
Reputatie 6
Badge +3
Off-topic maar simkaart knippen : dat is 100% schadelijk zowel voor de simkaart als voor het toestel. BEIDE kunnen defect gaan hierdoor.En is het niet direct dan na 1 maand of enkele maanden, maar kapot gaan ze zeker ...

Met onze 600 simkaarten in ons bedrijf kunnen we hiervan meespreken !

1 voorbeeldje:
Dan komt er iemand binnen, mijn simkaartje is defect, ok geen probleem, nieuw kaartje, effe Prox bellen en kaartje is geactiveerd.
Dan blijkt nieuwe kaart toch niet te werken in 1 week oud toestel, > ander toestel > daar werkt het wel.
Geknipte simkaart heeft de contacten in smartphone kapot gemaakt...!!!

Eis altijd een nieuw kaartje in de winkel in plaats van te knippen of ga naar Prox. winkel om een nieuw kaartje als ze geen willen geven.
De nieuwe simkaarten van proximus zijn nu trouwens multi-kaarten: mini, micro en nano ineen. Niet meer knippen gewoon voorzichtig uit elkaar halen en OK.
Deze van mij steekt er al enkele jaren in en bij mijn zoon ook al luttele jaren in zijn iPhone.
Die van mij wissel ik zelf af en toe om, om in ander smartphone te gebruiken en af en toe testen te doen, dus dan zal ik het wel vroeg of laat ondervinden als het zo zit!
allee 'k ben benieuwd wanneer deze van mij zal defect gaan dan.
De nieuwe simkaarten van proximus zijn nu trouwens multi-kaarten: mini, micro en nano ineen

Reputatie 3
Badge +1
Elsa, zoek jij de hele dag achter afbeeldingen of heb je die gewoon ergens staan 🙂
Ik heb er inderdaad al pakken staan, toch logisch als je al jaren op het forum zit en duizenden keren dezelfde vraag moet beantwoorden ;-)))
Reputatie 3
Badge +1
Een FAQ zou eigenlijk ook wel handig zijn, we zullen het dan ProxyPedia noemen 🙂
Als je weet waarom de meesten naar een forum grijpen dan weet je ook dat dit niet veel oplost.
Of anders gezegd als je weet hoeveel van de gestelde vragen je kan gewoon vinden door te googelen dan zou je versteld staan, dus daarvoor dient een forum voor een zeer groot deel 😃

Reageer