TV overal: een pijnlijke klucht

  • 6 August 2012
  • 3 reacties
  • 300 Bekeken

/files/55ed7e55d4/DSC03486.JPG 1280x960

3 reacties

Hello,

je kon de app opstarten (met de boodschap je te connecteren) omdat er op dat moment een probleem was met het aanloggen op eServices (niet alleen voor de app, maar in het algemeen). In essentie deed je dus gewoon de vliegtuigmodus workaround (zonder die evenwel af te zetten) :-)

Ik postte deze info reeds op een aantal andere gelijkaardige topics in dit forum, maar er zou alweer een nieuwe versie met aantal bugfixes reeds naar Apple verzonden zijn ter review... Normaalgezien dus binnen enkele dagen in de AppStore veronderstel ik...

Naar verluid is hierin o.a. ook het opstart-probleem - veroorzaakt door een memory management issue naar verluid - opgelost...

Reputatie 7
Badge +1
Verwijderen van de app. en opnieuw downloaden en installeren helpt soms ook; je hebt dan bovendien de laatste versie.
De laatste versie is slechter dan de 1.1.1 , dus beter de 1.1.1 nemen hier ergens gelinkt .

Reageer