tv overal betalen

  • 5 November 2013
  • 2 reacties
  • 276 Bekeken


door veel poespas hadden ze me in juli tvoveral aangesloten in plaats van HD aansluiting. na vele telefoontjes zou het abonement geanuleerd zijn. Nu zie ik op mijn factuur dat ze me toch maandelijks mijn bedrag laten betalen. heb het nagekeken op mijn tablet en werkelijk kon ik tv overal kijken. Ik deze morgen vroeg op gestaan om te bellen nr 080022800 en men kent dat he ,,, een hele menu doorlopen en dan wachten en wachten en wachen tot plots een idioot antwoord. hij deed net of hij me niet hoorde ,en ik maar roepen Halo halo , en hij ook nog op een deuntje . plots zegt hij dan ik tel tot drie en wie niet weg is is gezien. ................ . ik kookte van woede . Maar wat kan je doen he?????????? opnieuw bellen en menu doorlopen.......... en wachten en wachten en wachten. uiteindelijk dan toch iemand aan telefoon en bleek dan toch een lieve behulpzame vrouw te zijn. Nu nog afwachten of ik mijn centen terug krijg.. waarschijnlijk weer niet zeker he ?????




2 reacties

Beste Ludo,

De tv Overal is al terug opgezegd.

Voor de afgelopen facturen is er een creditnota opgemaakt.
Deze creditnota wordt in mindering gebracht op uw volgende factuur.

De periode van 01/11/2013 tem 06/11/2013 zal nog aangerekend worden op uw volgende factuur, maar dit wordt dan ook gecrediteerd.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste fred.7649,

Tv Overal is gratis inbegrepen in onze huidige internet overal packs (comfort of maxi).

Indien u beschikt over een oud pack (van voor 16/04/2012), dan kan dit omgeschakeld worden via onze klantendienst op het gratis nr 0800 22 800 of via een van onze winkels.

Een overzicht van onze huidige packs en hun inhoud vindt u op onze website.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Reageer