Skip to main content
Beste,

Ik heb sinds vandaag een account aangemaakt op eservices. Hier kan ik mijn belgacom tv configureren met boeketten , abonnementsformules ,... Het is eindelijk gelukt , omdat ik hier al lang problemen mee had dat het niet zichbaar was in mijn eservices.

Ook heb ik op mijn samsung galaxy s de app "tv overal" gedownload. Ik geef mijn gegevens in en ik krijg de melding dat live tv kijken enkel voor belgacom tv klanten is. Nu sta ik er toch van versteld dat ik deze melding krijg omdat ik toch een belgacom decoder heb die werkt, waarmee ik op afstand opnames kan doen via de tv gids ,...

Ik heb nooit de belgacom tv op pc geïnstalleerd en deze optie is ook niet zichtbaar , dus dit kan ik ook niet proberen?

Ik zou heel graag dit werkend krijgen omdat er een televisietoestel stuk is en omdat ik ook mobiel internet heb zodat ik onderweg tv kan kijken.

Ik hoop dat iemand dit kan oplossen

euh, ik denk niet dat tv overal u zal helpen om uw tv toestel te vervangen aangezien je maar 4 NL talige zenderkes hebt.

beste

check eens of je de laatste versie van de app hebt (versie 1.0.1), indien niet - doe eens een upgrade.

maar ik heb deze error elders nog al gehoord, je zou eens contact kunnen opnemen met 0800 22 700 al vrees ik dat ze je ook niet zullen kunnen helpen, maar je kan altijd eens proberen

anders zal Eva er nota van nemen, maar dat zal voor na het weekend zijn

met pv on tv zijn ze gestopt vanwege te veel Bugs, ik kan het ook niet meer activeren in mijn e-services

op de pc versie van tv overal (www.tvoveral.be) is het nog even wachten

mvg

4 zenders maakt niet uit. Met een, en canvas kom ik toe hoor.

Dit is de meest recente versie. Dan maar hopen dat Eva dit doorgeeft :(

mvg

Beste Intensenet,

Deze bug is bekend, en er is mij vermeld dat deze storing morgen of woensdag verholpen zou moeten zijn.

Best kan u dan nogmaals proberen, en ons op de hoogte houden als het nog niet werkt.

Mvg,

Eva van Belgacom

Reageer