Beantwoord

TV overal

  • 9 September 2017
  • 12 reacties
  • 544 Bekeken

Hallo

wij hebben gisteren ons abonnement gewijzigd en netflix en belgisch voetbal bijgenomen, maar nu bij de app krijgen we als we voetbal willen kijken op de pc steeds streaming not available, streaming server did not respond steeds op 11/1, doen we iets verkeerds of ligt dit aan de app, is er ook iemand die weet waar we RSCA TV kunnen vinden

alvast heel hartelijk bedankt

groetjes
icon

Beste antwoord door KimB 19 September 2017, 15:28

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Inge,

Op je abonnement zie ik Belgian Football actief.

Die zitten op de zenders 601-615..

Als je inlogt op proximus tv , kan je tv gids; sport gaan , kiest voetbal en daar zie je ook wat allemaal beschikbaar is

Wat de proximus tv app betreft. Heb je problemen met streaming op alle zenders op die app of enkel op voetbal?

ingelogd met ' amxxxxx' .?

Mvg sabine
het is enkel op de voetbal dat er problemen zijn met de streaming, dat met de voetbal zullen we nakijken

alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +4
Laat ons weten indien je nog problemen ondervindt dan met de zender 600+++
Reputatie 3
Badge +1
voetbalkalender werkt dus niet bij mij
zie mijn vraag van enkele minuten geleden(VOETBALKALENDER)
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem als Inge1980. Krijg als ik 11/1 wil bekijken de melding streaming not available, streaming server did not respond. Wat is het probleem?
Reputatie 7
Badge +4
Krijg je dit via de website of via de app ?
via website. En het is enkel op 11/1 dat dit zich voordoet. (vandaag nogmaals getest) Op andere 11 kanalen kan ik wel voetbalwedstrijden zien.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vraag het na bij het verantwoordelijke team.
We zijn vandaag naar Proximus center gegaan. Daar hebben ze het getest en met IE ging kanaal 11/1 inderdaad niet. Maar met Chrome ging het wel... Ze wisten daar ook niet waarom het in IE niet werkte. Ondertussen kan ik dus wel op 11/1 kijken via Chrome. Misschien wel aangeraden om dit toch eens te laten checken door verantwoordelijke team. Indien oplossing gevonden laat gerust maar weten. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb hen de extra info door gegeven. Mogelijk heeft het te maken met HTML5. Op chrome en firefox gebruiken we nu HTML5 voor onze TV streams. op IE is het nog via silverlight tot alles af is. Mogelijk zit het probleem daar ergens
En wat met browser Edge gebruikt Proximus daar ook HTML5 voor?
Reputatie 7
Badge +4
Francois,

Heb je dit recent nog getest? Het zou ondertussen moeten opgelost zijn.

Groeten,

Kim

Reageer