Sinds de laatste update van tv overal kan ik niet deftig tv kijken
Na een paar minuten krijg ik zwart scherm en foutmelding
Wanneer ik alles opnieuw start, kan ik weer ff zien en begint het probleem opnieuw
Vind ik niet leuk
Bladzijde 1 / 1
het is toch niet de oude app "TV overal" die je gebruikt, in plaats van de ProximusTV app?
Is dit op je pc of op je smartphone.
Is dit op je pc of op je smartphone.
Ik heb proximus tv app al eventjes, werkte perfect tot de laatste update
Ik kijk op mijn tablet
Ik kijk op mijn tablet
wat ook soms helpt is die even te verwijderen en opnieuw te installeren
Heb ik meerdere malen gedaan....helaas
Dag Aniek, is het op je samsung galaxy tab 4 10.1 dat je dit probleem hebt of is het op je andere tablet ? Mvg,Robrecht
Idd, op mijn huidige tablet samsung tab 4
Ik zie dat je ook nog en andere tablet hebt geregistreerd staan op je account. Heb je daar ook het probleem op ? Mvg,RB
Dat weet ik niet
Is van mijn dochter en ze kijkt geen tv op tablet
App is trouwens verwijderd op haar tablet
Is van mijn dochter en ze kijkt geen tv op tablet
App is trouwens verwijderd op haar tablet
Heb je eventueel de mogelijkheid de Proximus TV app (kortstondig) daarop te installeren en na te kijken of je daar het probleem ook mee hebt? Zo kunnen we uitsluiten of de problemen afkomstig zijn van de specifieke tablet/software op de tablet.
Wanneer maak je gebruik van de app? Is dit thuis? Heb je dit probleem ook elders, wanneer verbonden op een ander wifi netwerk of het mobiel internet (van Proximus)? Kan je me trouwens ook vertellen welke foutmelding je krijgt of hier eventueel een printscreen van nemen en doorsturen?
Wanneer maak je gebruik van de app? Is dit thuis? Heb je dit probleem ook elders, wanneer verbonden op een ander wifi netwerk of het mobiel internet (van Proximus)? Kan je me trouwens ook vertellen welke foutmelding je krijgt of hier eventueel een printscreen van nemen en doorsturen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.