tv overal

  • 10 July 2014
  • 2 reacties
  • 551 Bekeken


belgacom tv werkt nog steeds niet goed.


er worden tv programmas opgenomen die niet ingesteld zijn,en programmas die geprogrammeerd zijn in serie die worden er na updates gewoon uit gewist.


en als we iets opnemen krijgen we geregeld 2 tittels van het zelfde programma en zo kan ik nog tal van zaken opnomen.


en wij zijn al jaren klant met alles bij belgacom en hebben een zwaar internetpakket maar omdat wij al klant zijn van voor 2012 hebben wij geen gratis tv overal wat handig zou zijn voor de kinderen en nieuwe klanten krijgen het wel met een maxipakket.


of misschien is het de bedoeling dat we overstappen naar een ander.

2 reacties

a:3:{s:3:"url";s:41:"/files/06246e353d/MicrosoftFixit50195.msi";s:4:"name";s:23:"MicrosoftFixit50195.msi";s:4:"size";s:5:"645KB";}
Uitloggen en opnieuw inloggen helpt niet. Het is enkel op m'n laptop dat ik dit probleem heb. Op gsm en tablet werkt het wel. Ik moet wel zeggen dat ik m'n laptop volledig geformatteerd heb en het sinds dan niet meer gaat. Voordien had ik dit probleem niet. Maar aangezien ik alle laatste nieuwe software geïnstalleerd heb, ga ik er vanuit dat dat het probleem niet kan zijn

Reageer