Tv OVERAL??

  • 16 July 2013
  • 3 reacties
  • 566 Bekeken


Ik gebruik geen 3G en werk dus enkel via Wifi hotspots. Enkel bij Belgacom Fon hotspots werkt tv overal. Kan ik instelling wijzigen voor via andere hotspots te kijken of is het in feite tv-maar-niet-overal?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


vermits het fonsignaal van iemand zijn b-box moet komen, moet je toch al behoorlijk dichtbij zitten. In mijn tuin kan ik tot bijna 20meter mijn Wifi ontvangen. Maar Fon is nog zwakker.

Reputatie 7
Badge +1


Zo is dat. Het Apple wereldje is een aparte kaste van 'believers'. Je gelooft erin en dan betaal je graag wat (?) meer, of je gelooft er niet in en dan koop je dat niet. Ik denk wél dat de apparatuur goed is en de software betrouwbaar, maar vind het véél te duur voor wat ik nodig heb. Het (Wifi)tablet van Medion (E10310) dat ze deze week aanbieden kost maar 199€, waar ik mijn tablet verleden jaar nog 299€ betaald heb (was nog een 4:3 formaat zoals de Ipad en maar 1 camera aan de voorkant). Het vorige aanbod van Medion de 99300) was inderdaad superieur met 3G, Quad Core en 32GB intern geheugen (1GB RAM). Het huidige aanbod is een afgeslankte versie met Dual Core en 16GB intern geheugen. Je bent dus nogal afhankelkjk van het actuele aanbod bij Medion/Aldi. Als ze verleden jaar de MD99300 hadden aangeboden had ik waarschijnlijk die gekocht...Je koopt in dit wereldje immers altijd te vroeg niet?



Ik heb nu zopas voor 139€ de Medion P4013 smartphone gekocht en ik heb daar geen klachten over: die doet wat ik wil doen: de batterij heeft na 24 uur nog 47% al heb ik hem gisteren nogal intensief gebruikt op twitter met openen foto's, websites en videos, downloaden en lezen mail, afdrukken PDF-bijlagen (factuur Belgacom) met de HP e-Print app. en dat werkt allemaal correct. Voor het instellen en het downloaden van de nodige apps. heb ik mijn tijd genomen en mijn datasim van Belgacom gebruikt. Maar vergelijken met een Iphone5 wil ik niet. Die ligt vér boven mijn budget voor wat ik nodig heb.



Maar zoals Elsa zegt, iedereen is vrij te besteden wat hij wil, en zijn of haar prioriteiten te stellen. Maar zeggen dat je onder de armoedegrens leeft omdat je mààr een Medion koopt is er vér over hoor.



Maar om dit niet teveel 'off topic' te houden: de TV Overal app. werkt op deze smartphone slechts voor de TV-gids en het nPVR programmeren, niet om live TV te kijken. Volgens de app. zou mijn smartphone geroot zijn wat nog eens door Eva bevestigd wordt. Maar de apps. Root Checker en Hide my Root vinden geen 'root access'.... Ik heb het aan Medion gemeld maar wacht nog op reactie. Video's van YouTube, van VTM en andere draaien er nochtans perfect op. De Yelo app; kan ik voorlopig niet testen omdat miijn kozijn maar 2e helft augustus terug is (je hebt daar ook een Telenet Wifi-verbinding voor nodig.. ).

Reputatie 7
Badge +1


Het houdt inderdaad nooit op hé. Maar voor de doorsnee-gebruiker wordt het er niet simpeler op denk ik. indecision Aan mijn schoonmoeder van 95 zal ik het niet meer moeten uitleggen, die heeft al problemen met haar digicorder en kijkt 90% van de tijd analoog omdat ze haar digicorder vergeet op te zetten...en niet zij alleen denk ik.

Reageer