tv overal

  • 24 February 2012
  • 11 reacties
  • 800 Bekeken

hallo ik ben An-Sofie en heb tv overal

er zouden meer zenders op moeten komen.

VTM,2b en vitaya ...

ik ben voorstander .

11 reacties

Ja, dat vind ik ook, vooral nederlandstalige graag. Ik vermoed dat er nog velen zijn die dit zouden wensen.

Maar wij kunnen het echter enkel melden via dit forum, misschien als er genoeg voorstanders zouden komen.....
Je hebt gelijk "Ricy", maar als er geen melding gemaakt wordt, dan is het zoals "geen vraag - dus geen antwoord".
Reputatie 2
Badge
iemand een idee welke zenders op Yello te zien zijn?

• Hier kan je ze vinden => yelo-tv-kijken-op-ipad-iphone-laptop-en-pc/
Mvg

yelo-website

Wat is er nu?

  • De app, beschikbaar op vrijdag 17/12 om middernacht in de appstore.
  • Tien kanalen: Één, Ketnet/Canvas, NJAM, Disney, Studio100, Acht, Prime sport, Eurosport, Discovery en BBC entertainment.
  • Een heel pak relevante en gebruiksvriendelijke services: [list]
  • de elektronische tv-gids met programma-informatie voor 14 dagen
  • Video-on-Demand: films aanvragen uit een selecte en actuele filmcatalogus.
  • Programmeren van de Digicorder van op afstand.

[/list] Wat komt er aan?

  • Yelo op andere smartphones of op je computer
  • Uitbreiding van het aantal kanalen

Reputatie 6
Badge +3
't wordt inderdaad tijd dat de andere Vlaamse zenders eindelijk op tvoveral terecht komen ! We konden met de vorige toepassing ALLE belgacom zenders bekijken op computer.

Het is nu wel erg pover gesteld met de applicatie tvoveral: het is eerder geentvoveral.
Badge +1
Veel zenders zullen er denk ik pas bij komen als de testversie voorbij is. Veel zenders willen niet meedoen aan de testversie. (Dit heeft hier nog in het forum gepost geweest). Ik hoop de ze verstandig zijn en dus de testversie snel afschaffen en het wel GRATIS houden al vrees ik hiervoor.
de zenders staan blijkbaar niet te springen om in te stappen, en er zou trouwens maar capaciteit zijn voor maximaal een 25 kanalen in de nabije toekomst. dus je moet niet verwachten dat op korte termijn veel meer zenders gaan te zien zijn

dit gezegd zijnde, de veel gemaakte vergelijking met yello gaat niet op. yello werkt alleen maar met telenetverbinding terwijl tv overal werkt met gelijk welk internet in belgië. dus ook op het werk, school, vakantie in binnenland, trein etc wat mij betreft is het concept van tv overal veel beter, maar maakt het ook kwetsbaar voor misbruik

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Zolang VTM/2be en VT4/VijfTV en Nederlandse zenders er niet bij zijn....en waarom weer zoveel fransalige ? en waaroim geen boeketzenders ? ze weten toch wie er inlogt en dus of die boeketten betalen ? Wél Eurosport maar geen Eurosport 2 bv.
Alleszins, als het betalend wordt met zo'n beperkt aanbod, zal het geen succes hebben denk ik.
ik vind het vlaams aanbod persoon lijk wel beter dan het waals... vrt doet mee, rtbf niet....

en er is maar capaciteit voor 25 zenders

en tsja, eurosport 2 zit zelfs in boeket in het gewoon tv aanbod, dus waarom zouden ze een boeket zender aanbieden op tv overal?

ik zal het toch missen moesten ze het betalend maken, is toch al paar keer goed van pas gekomen....

mvg
Reputatie 2
Badge
"en er is maar capaciteit voor 25 zenders" Waarom zouden er maar 25 zenders kunnen met TVoveral?
die info werd gegeven op het community event, bron: axs

mvg

Reageer