TV Overal ?

  • 6 February 2012
  • 22 reacties
  • 2157 Bekeken

Hier toch al een week niet meer.

22 reacties

Bij mij werkt nog steeds TV Overal. Dan zal je toch ergens een probleempje hebben vermoed ik.
Reputatie 7
Badge +1
Bij mij gaat het al een paar dagen ook niet meer op de smartphone noch op de PC..start gewoon niet. Bericht:

"server is trijdelijk onbeschikbaar, probeer het later opnieuw"
Reputatie 7
Badge +1
Noppens, ook op IE9.Wenkbrauw ophalen
Zopas nog eens getest, bij mij werkt TV-overal zonder problemen.
op pc werkt het, maar met regelmatig de foutmelding "server is tijdelijk onbeschikbaar, probeer het later opnieuw" (altijd zo geweest)

op android smartphone heeft het altijd goed gewerkt voor mij, maar sinds de upgrade naar versie 1.1 van 01/02/2012 blijft het beeld regelmatig hangen

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Neen hoor Ricy, ik zit hier op Firefox10 maar heb gelijktijdig IE9 geopend en ingelogd op de online TV-gids + met de E-servies login op TV-Overal. Bericht blijft dat de server niet bereikbaar is. Op android gaat het ook niet, toch niet via Wifi. Zal het nog eens op 3G (zal wel edge zijn hier) proberen. Geloof het of niet; op het mobiel netwerk werkt het wel...(Wifi uitgeschakeld op smartphone). Dus geen TV-Overal via vast internet noch met Wifi hier. En met mobiel is mijn datavolume van 250MB snel opgebruikt....niet dus.
Tv overall voor android zou wel meer kunnen.

een suggestie

Notificatie (alarm) wanneer een favoriet programma begint.

dan kun je verschillende dingen doen

1 negeren maar toch bedankt voor te melden.

2 ha ik ga direct kijken met tablet of smartphone.

3 nu geen tijd ik ga het opnemen.

4 ik zet mijn belgacom tv op en kijk.
meerdere uren kijken voor je conclusie kan trekken ... de éne keer gaat het al beter dan de andere keer

maar voor mij is het niet echt stabiel genoeg

mvg
Heb het eens geprobeerd met Firefox...en dan werkt het wel. Ik heb nu IE9.

vg,

Pol
Hallo,


Bij mij werkt het wel met IE en Chrome, maar niet met FF10. (althans het vroeger wel werkte)

Met de tablet werkt het ook (android)

Eigenaardig
Inderdaad, FF10 werkt niet (maar bij mij IE en chrome wel)

Op FF krijg ik de boodschap:

server is trijdelijk onbeschikbaar, probeer het later opnieuw

Groetjes,
Heb vandaag gebeld naar Belgacom (080022800)omdat ik graag TVOveral op mijn pc zou hebben. Hoewel ik ingelogd ben, staat er dan te lezen dat ik geen klant ben van Belgacom.De heer aan de lijn zei mij dat er inderdaad problemen zijn en dat die melding bij vele klanten gegeven wordt, en dat ze er volop aan aan 't werken zijn. Dus.... wachten tot het opgelost is...
ik krijg tv overal op pc ook niet meer aan de praat op firefox (zelfde fout als https:///people/335b979578), werkt wel nog op chrome



tv overal op android werkt, maar op drukke momenten, bv op momenten dat er voetbal is blijft het beeld vaak haperen

mvg
Met IE9 gaat het niet

Met Mozilla server onbeschikbaar

Met Google Crome alles ok

Er is werk aan de winkel bij BC mijn gedacht !!!!


Kan ook geen bestanden toevoegen, had voor de 3 situaties een paint genomen als voorbeeld


vg,

polle
met chrome lijkt het idd perfect te werken, geen enkele serverfout gedurende één uur tv kijken

met firefox kreeg ik het vroeger wel gestart maar viel regelmatig uit met serverfout, nu start het compleet niet meer op

mvg
• ik heb met IE9 ook geen enkele fout en staat al op van deze morgen, wat ik ook al dikwijls opgemerkt heb is dat ik bijna altijd dezelfde fouten krijg bij IE9 en Chrome, want als er ergens iets verkeerd loopt met IE9 dan krijg ik doorgaans hetzelfde probleem met chrome en met FF krijg ik wel andere resultaten.
Mvg
ik heb eigenlijk altijd last gehad van disconnects bij gebruik van tv overal op pc... dit telkens met browser firefox. ben nu noodgedwongen overgeschakeld naar chrome aangezien het met firefox totaal niet meer marcheert, maar met chrome dus totaal geen last van onderbrekingen

dus hopelijk maakt firefox zijn huiswerk

mvg
Met ie8 ging het bij mij wel, maar met ie9 helemaal niet.
Ik heb Vista 32-bits, en ALLEEN bij CROME kan ik naar tv-overal kijken.

vg,

Pol
Heb sinds een week ook geen tv overal meer op mijn ipad. Had eerst de app nog een geherinstalleerd en het lukte opniew, doch na het heropstarten ervan steeds een zwart scherm waar de beelden horen te zijn. De tv-gids werkt wel en programmeren vanop afstand werkt ook.

Ik vrees dat een update roet (lees bug) in het eten gegooid heeft :-(
Reputatie 7
Badge +1
Zojuist bericht gekregen:
Beste gebruiker van TV Overal,
Tot onze spijt kan u op dit moment geen live tv of gratis films op aanvraag bekijken via uw recente geupdate internet browser Mozilla Firefox 10.
Onze technische teams zijn momenteel bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
In afwachting kan u onze live en video streams nog steeds bekijken via de andere browsers: Internet explorer, Chrome, Safari, enz...
Daarom ging het dus niet in, Firefox 10
Reputatie 7
Badge +1
Dat zal ik dan gemist hebben Ricy. SorrySchamen. Is het misschien de Silverlight plugin ? enfin, we zien wél. Ze zijn meestal nogal rap om aanpassingen te doen bij Mozilla. De Norton Toolbar werkt meestal ook niet meer bij het upgraden naar de volgende versie, maar een paar weken later is dat meestal al opgelost.Onbeslist

Reageer