TV opties niet annuleerbaar

  • 2 September 2017
  • 6 reacties
  • 167 Bekeken

Ik wou even melden dat er sinds afgelopen woensdag een "technisch probleem" is om TV-pakket-opties te annuleren.


6 reacties

Proximus kan dit voor u regelen door een privébericht aan Het Proximus Team te sturen via :
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Anders eens proberen met ander browser of door in je browser eerst cookies/history te wissen en ook adblocker uitzetten indien je die gebruikt.
Beste,

de bijlagen komen helaas niet goed door. Is het mogelijk ze nogmaals te verzenden aub?

Mvg,

Koen
Hallo,
De andere browser noch cookies/history hielp.
Hier nogmaals de screenshots:


ik heb een vraag ben niet meer bij proximus maar bij Scarlet en zou graag dat proximus mijn tv deblokeren. Ze willen het niet doen, wat moet ik doen om ze dit toch doen, ik betaal nu mijn abonnement bij Scarlet en kan geen tv zien want proximus heeft het geblokeerd
Reputatie 7
Badge +3
Tom,

we zien die bijlagen niet in ons programma hier.

Als je tv boeketten wil verwijderen, kan je bellen naar 0800 22800.

Ofwel geef je via privébericht je klantgegevens door (zoals Martin ook zei) en wij kijken via deze weg wat we kunnen doen.

met vriendelijke groeten,

Tina
Uw oude decoder deactiveren is eenvoudig: bel naar het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies.
Maar ik denk niet dat dit nog lukt als je al bij scarlet zit.
Moest je hier niet direct een antwoord krijgen met de oplossing, dan zou ik ondertussen ook eens de vraag stellen op het bevriend userbase.be/forum , daar zitten er zeker die de trucen van foor kennen 😉

Reageer