Hoi
Ik krijg de app Proximus tv niet geïnstalleerd. Krijg steeds de melding dat ik iets moet activeren in my Proximus. Hier heb ik een account maar toch lukt het niet.
Bladzijde 1 / 1
Nogal mensen hebben dit probleem waarschijnlijk is er iets verkeerd in het Myproximus account en daarom best een privébericht aan Het Proximus Team sturen, om verder laten na te kijken, via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Hoi Prisca,
Kan je me eens in een privebericht je klantenID of Myproximusaccount doorsturen waaraan je Proximus producten, zoals dus Proximustv aan gelinkt staan.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Mvg Sabine
Kan je me eens in een privebericht je klantenID of Myproximusaccount doorsturen waaraan je Proximus producten, zoals dus Proximustv aan gelinkt staan.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-applicatie/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Mvg Sabine
Beste Prisca,
Ik had dat probleem ook en het zijn de support medewerkers die dat kunnen oplossen.
Blijkt dat de app eerst geactiveerd moet zijn door Proximus, want via "MyProximus" kreeg ik het niet voor elkaar.
Bij mij was het snel opgelost. Dag1 had ik het hier via het forum gemeld in een privébericht en kreeg snel antwoord dat het de volgende dag zou zijn opgelost en ja dat was ook zo! De applicatie werkt trouwens perfect op mijn tablet.
Mvg,
Vortex_2017
Ik had dat probleem ook en het zijn de support medewerkers die dat kunnen oplossen.
Blijkt dat de app eerst geactiveerd moet zijn door Proximus, want via "MyProximus" kreeg ik het niet voor elkaar.
Bij mij was het snel opgelost. Dag1 had ik het hier via het forum gemeld in een privébericht en kreeg snel antwoord dat het de volgende dag zou zijn opgelost en ja dat was ook zo! De applicatie werkt trouwens perfect op mijn tablet.
Mvg,
Vortex_2017
@ Prisca,
Ter verder info: zelf al is deze schijnbaar geactiveerd op Http://proximus.be/myproximus dan nog kan je dit probleem hebben en kunnen de prox medewerkers dit oplossen voor u, zoals ik hierboven al vermeld heb en waar Sabine van Prox al mee bezig is.
Ter verder info: zelf al is deze schijnbaar geactiveerd op Http://proximus.be/myproximus dan nog kan je dit probleem hebben en kunnen de prox medewerkers dit oplossen voor u, zoals ik hierboven al vermeld heb en waar Sabine van Prox al mee bezig is.
Hi Martin,
Tot nu toe geen antwoord van Prisca.
De Myproximus account nodig om te veriefieren die gelinkt staat en probeert mee in te loggen :)
ik wacht dus op een privebericht..
mvg sabine
Tot nu toe geen antwoord van Prisca.
De Myproximus account nodig om te veriefieren die gelinkt staat en probeert mee in te loggen :)
ik wacht dus op een privebericht..
mvg sabine
Hoi allemaal
Bedanktvoor de reacties. Sabine, ik heb juist een bericht gestuurd naar de privé berichten
Bedanktvoor de reacties. Sabine, ik heb juist een bericht gestuurd naar de privé berichten
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.