Beantwoord

TV op aanvraag - probleem 'Ooit Gemist'

  • 8 mei 2017
  • 3 reacties
  • 258 Bekeken

Vandaag een aflevering van thuis (5/5) gehuurd via TV op aanvraag - ooit gemist.
De aflevering werd aangerekend via de credits van onze account.
Bij het afspelen blijken er maar 5 minuten van het programma beschikbaar (zie bijgevoegde afbeelding).
Daarin is enkel het weerbericht van 5/5 te zien. We hebben zowel de decoder als modem meermaals gereset.

Bij het bellen naar de klantendienst gaf de medewerker aan dat hij het probleem niet kon verhelpen en dat er geen extra credit aan onze account kan toegevoegd worden omdat we niet kunnen bewijzen dat we de aflevering niet konden bekijken. Vandaar de bijgevoegde foto om aan te geven dat er slechts 5 min van het programma op de decoder staan.

Is het mogelijk dit probleem te verhelpen zodat de aflevering bekeken kan worden of een extra credit op onze account bij te schrijven?
icon

Beste antwoord door sabineb 8 mei 2017, 21:31

Hi



Deze aflevering in bibliotheek gezet ( opnames)



een-HD [hd] Thuis 05/05/17 20:08:00 +02:00



Probeer deze eens uit



Mvg sabine
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi

Deze aflevering in bibliotheek gezet ( opnames)

een-HD [hd] Thuis 05/05/17 20:08:00 +02:00

Probeer deze eens uit

Mvg sabine
Werkt perfect, bedankt voor de snelle service en de tevreden vriendin die de gemiste aflevering toch kan bekijken😃
Reputatie 6
Badge +4



🙂 mvg sabine

Reageer