Hallo,
TV on PC geeft de volgende foutmelding wanneer Home media manager wordt opgestart: "geen enkel pakett is toegekend aan uw abonnement. Er loopt een procedure...". Na enkel minuten sluit HMM zich mooi af. Home media center geeft geen zenders weer. Internet en Tv via decoder deon het allemaal wel.
Alles heeft wel mooi gewerkt maar vorige week hebben we de modem gerest naar de fabrieksinstelligen en wellicht heeft dit er iets mee te maken.
Na contactname met callcenter is het volgende geprobeerd:
1. abonnement gecheckt bij eservices en dit blijkt in orde
2. router nagekeken en deze staat in bridge mode niet in full routed. Vlan 10 en 20 ok, Vlan 30 niet aanwezig.
Maar zij konden me niet verder helpen en adviseerden me om hier het probleem te posten en zo een oplossing te krijgen.
Op zich een zeer vreemd voorstel daar de modem bij de initialisatie van TV on PC wel van op afstand kon geconfigureerd worden. Kan dat dan nu niet meer? Ik moest ergens in de settings zoeken om de Full routed status aan te zetten maar ze wisten niet waar.
Op dit forum zouden ze me kunnen helpen.
Dus, kan iemand me helpen?
Groeten
Hans
Update: Je kan de modem full routed zetten door in te loggen als admin op router. Onder advanced settings-route-routing kan je dan full routed kiezen. Rebooten..
Alles terug in orde.
Gr,
hans
Bladzijde 1 / 1
Nog eens een factoryreset van de modem doen denk ik. Ik heb dat destijds ook moeten doen, en sedertdien werkt alles terug normaal. Anders nog eens met de technische dienst bellen 0800 22700 (tot 22.00 uur bereikbaar)
https:///posts/5915e45919#factoryresetbbox2" target="_blank
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.