Skip to main content
Ik krijg deze melding als ik op activeren klik:

De capaciteit van uw lijn is onvoldoende waardoor deze dienst jammer genoeg niet kan worden geactiveerd.

Ik weet niet wat dit betekent,maar ik zou toch heel graag gebruik kunnen maken van deze optie.

K'hoop dat iemand me kan helpen.

Mvg
ik lees net in een ander topic dat je op 30/6 profiel zit, dan is deze melding nogal vreemd.

of heb je misschien te veel decoders?

mvg

30/6 profiel zit??

Ik begrijp niet zo goed wat u hiermee bedoeld.

Kan u wat meer uitleg geven aub?

beste

u haalt de hoogst mogelijke snelheid op vdsl2 zag ik in dat andere topic

download 30064 kbps & upload 6048 kbps , dat is dus een 30/6 profiel

dus nogal vreemde foutmelding dat u hier krijgt, u zit op het max haalbare en capaciteit van uw lijn zou onvoldoende zijn?

tenzij u al te veel decoders in gebruik zou hebben?

mvg

Ik heb sinds kort een tweede decoder aangeschaft.

En is het dan ook normaal dat ik niet sneller kan downloaden dan 2.9Mbps?

Want een tijdje geleden had ik wat instellingen gewijzigd (ondertussen al hersteld) en toen ging het downloaden sneller.

Dus ik denk dat er ergens iets fout zit. Net zoals het TV op PC probleem.

beste

ik ben het niet zeker, maar het feit dat u al 2 decoders heeft zou die fout kunnen veroorzaken. ik heb het iig nog al gehoord dat mensen met 2 decoders die fout kregen

wat uw snelheid betreft is er geen enkel probleem denk ik. u zit op de hoogst mogelijke snelheid

zoals Eva reeds schreef 2.9 MBps = 23.2Mbps , vandaar de verwarring denk ik

wat tv on pc betreft, ik denk dat het een stille dood zal sterven nu de tv overal app op komst is

mvg

Dus als ik de 2de decoder uit de LAN TV aansluiting haal, zou de optie wel moeten werken?

En wat is TV Overal? Kan er niet echt een website van vinden.

Enkel wat kleine uitleg waar ik niet veel mee ben.

dat zal geen verschil maken veronderstel ik, omdat uw 2 decoders blijven geregistreerd staan bij belgacom - en zijn ze beide HD ?

eind mei zijn enkele gebruikers tv overal mogen gaan testen, wanneer de app juist beschikbaar zal komen is niet geweten. de app zou werken op android, maar er zou ook mogelijkheid zijn voor een Webbased en een iOS compatible versie?

ik zou zeggen, hou www.tvoveral.be in de gaten, en meer info kan ik u helaas momenteel niet verschaffen

mvg

Kan u mij anders gewoon de download link van dat media center sturen?

Reageer