Skip to main content
Met uw technici gecheckt blijkt mijn modem reeds ingesteld te zijn (VLAN30 en alle andere vereisten qua kabels, settings) zoals uw handleiding opgeeft. De dienst zou reeds op 9.5 geactiveerd zijn maar tot nu toe kan niemand van BCG mij de link bezorgen die mij moet toelaten om de software voor de "media manager" te downloaden!

Ik draai gewoon in een rondje met de diverse "help"diensten want als laatste verwees iemand doodleuk terug naar

080022800 of zelfs 080022900 (dat is facturatie).!

Mensen van Belgacom, wat hapert er bij jullie en waar is die link?

via e-services terug op activeren klikken en dan downloaden

mvg

Beste Jorisx en Xenne,

ik kijk momenteel naar Disco Channel op ... jawel, mijn PC!!!

Ik zit al de hele tijd te overpeinzen dat die mensen van Belgacom ergerlijk hun tijd zitten te verprutsen omdat hun antwoorden nooit ad-rem zijn maar slaafs een procedure volgen. Nu blijkt dat ik een ontdekking gedaan heb toen ik via mijn e-service-account (nu voor alle zekerheid om de procedure nog eens te kunnen doorlopen) een jaar-abonnement op de tv on pc heb genomen (en à propos de bevestiging per mail krijg dat dit mij 0,00 € kost!!!). Ik kreeg dan weer het bewuste bericht dat de activering gelukt is. Onder het woord "gelukt" verschijnt vaag een "knop" met het opschrift "download" en als je héél goed mikt komt dat veldje in beweging en kan je er eindelijk op klikken.

Ik maak af en toe ook eens iets waar lay-out belang heeft maar zou in de grond zinken van schaamte als daar ook zulke klunzigheden in zouden zitten. Hebt u ook al gemerkt dat op de blauwe keuzebalk onderaan je tv-beeld (die met tv-gids, mijn opnames etc.) "geplaned" staat ipv. "gepland"? Mogelijk vind ik in de volgende dagen nog andere "bloopers" van de software-fabrikant. Ik heb de indruk dat er enorm veel tijdsdruk mee gemoeid was bij het schrijven van de soft, maar "haast en spoed.....).

Besluit: ze schijnen bij BGC zelf nog nooit eens thuis deze soft-installatie hebben gedaan, ofwel wordt er niet naar hun opmerkingen geluisterd op de "firma" zelf. Goed dat er gebruikers bestaan die wakkerder zijn en een schat aan kennis aanbrengen in de forums (die er gelukkig toegelaten zijn op de site van de aanbieder).

Ik dank jullie allemaal en hoop ook af en toe eens een realistische bijdrage te kunnen leveren aan de verzamelde kennis. Zou Bgc niet es beter die zaken bundelen ipv hun eigen theorieën te spuien?

graag geholpen.

geniet nog van tv on pc

mvg,

Ik hoorde hier gisteren, dat de software voor die nieuwe interface niet door Belgacom zelf geschreven wordt, maar door een grote multinational. Dat vertraagt natuurlijk ergens de communicatie van de feedback en het brainstormen eer het in het eindproduct te zien is. Bij TVonPC is dat al zeker zo. Daar verandert voorlopig niet veel aan en de testperiode is gisteren trouwens met 90 dagen verlengd.....mijn teller bij de registratie na het opstarten van de Media Manager sprong toen van 24 dagen op 114 dagen.....dus nog tot einde augustus, of tot nà de vakantieperiode.....

Met de nieuwe interface is het gebruik van PC bestanden op TV met de decoder heel wat handiger geworden. Op je PC de Media Manager starten (en natuurlijk bestanden selecteren) en je kunt onmiddellijk, zonder heropstarten van de decoder via de knop "services" en dan "mijn foto's en video's" direct in je PC bestanden vanop je decoder..en eo hoort het natuurlijk !

Ik krijg foutcode: 0x88000010 fout tijdens het autoconfiguratieproces...

Wat nu ?

Hier t zelfde foutcode: 0x88000010 fout tijdens het autoconfiguratieproces

Met extra mededeling:Error -51 duplicate serial number

Reageer