Skip to main content
(Waarschijnlijk is mijn vraag hier onder Belgacom TV beter geplaatst dan in de e-Services, want er is geen antwoord).

Na het succesvol activeren van TV on PC was ik op zoek naar de juiste software onder e-Services.

Maar daar kont ik niets vinden - ook de technische hotline wist me niet de helpen.

Ook de vraag an Eva van 22. april via PN levert momenteel nog steeds geen antwoord.

Wat nu? De testfase zonder Media-Manager-Software heeft nie veel zin!

Drielander, ben je ingelogd op "prive", dan rechts, onder inlogrubriek, klikken op "mijn Belgacom TV beheren". Soms moet je nog eens inloggen, omdat het daar écht privé wordt, waar je dingen kunt bestellen...

Maar allicht weet je dat al...;)

Als ik naar "mijn Belgacom TV beheren" klik, wordt e-Services geleverd met inloggen. Ingeloggt en dan zie ik de normale e-Services pagina met de links weergegeven categorieën van INTERNET tot INTERACTIEVE DIENSTEN.

In het midden is Belgacom TV -> Mijn Belgacom TV en daarop "Algemene zenders" tot "Opname van op afstand". Geen software of soortgelijke.

En nu speelt de muziek en komen de kamelen. ;)

War das die richtige Reihenfolge oder kommen erst die Kamele und danach spielt die Musik?:D:D

Ik probeer het opnieuw. Business as usual: Trial & Error :)

"29/04/2011

U heeft nog 35 resterende gratis dagen" Interessante datum - Belgacom is de tijd weer vooruit.Afgesloten

Dus - nu heb ik de "Betalende versie van Belgacom TV on PC" aktivert en de bevestiging van mijn "bestelling" gekrijgt.

Nu ben ik te wachten voor de tweede mail met een link naar de software. God help us!

Ik vraag me wel af waarom de klanten zonder duidelijke steun blijven door Belgacom direkt want es mis gaat. De site is ver weg van intuïtief/zelfstverklarend.

Zonder de vriendelijke hulp hier in het forum zou het een enorm probleem voor belgacom zijn!

Bij toeval heb ik net op mijn pagina gezien, dat de "actieveren" - knop onder "De activatie van de testversie van de dienst Belgacom TV on PC is gelukt" is veranderd in "download".

Ik kan zo gelukkig deze maand noch met het testen te beginnen! Heureka!!

Reageer