TV niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten Tuttimus?
Beste, zijn de tv toestellen niet meer beschikbaar voor nieuwe klanten van Tuttimus? of komen deze nog terug ter beschikking?
Dag Patrick,
In ons systeem staat je levering klaar voor 30/01/2017.
Deze aanvraag moet nog verwerkt worden door Dynalogic, dus er is nog geen traceercode (je krijgt deze per mail).
Wij kunnen ten vroegste 29/01/2017 nakijken of de levering doorgaat.
Best stel je je vraag hier dan opnieuw.
Groetjes,
HeidiE
In ons systeem staat je levering klaar voor 30/01/2017.
Deze aanvraag moet nog verwerkt worden door Dynalogic, dus er is nog geen traceercode (je krijgt deze per mail).
Wij kunnen ten vroegste 29/01/2017 nakijken of de levering doorgaat.
Best stel je je vraag hier dan opnieuw.
Groetjes,
HeidiE
Dag HeidiE, ik ben klant 20664086.
Op 3 januari heb ik een brief van Proximus gekregen dat mijn Samsung tv zal geleverd worden door Dynalogic
op 30/01/2017. Is dat nog zo ??!! nà al die negatieve berichten ivm Tutimus en levering tv??
Graag had ik ook een track and trace code of zoiets dat ik mijn bestelling kan opvolgen bij Dynalogic.
Thanks,,Patrick
Op 3 januari heb ik een brief van Proximus gekregen dat mijn Samsung tv zal geleverd worden door Dynalogic
op 30/01/2017. Is dat nog zo ??!! nà al die negatieve berichten ivm Tutimus en levering tv??
Graag had ik ook een track and trace code of zoiets dat ik mijn bestelling kan opvolgen bij Dynalogic.
Thanks,,Patrick
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.