Vraag

Tv kijken via plc adapters

  • 30 October 2017
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Hallo iedereen,

Een vraagje, we hebben 2 televisies met decoder en deze werken perfect, nu wil ik een derde televisie aansluiten via een plc adapter maar krijg de derde plc niet gereset. Moet ik voor een derde televisie met plc adapter werken met een WiFi bridge? Of gaat het zo ook.

Mvg

Steve

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Beste Steve,

Hoe zijn de decoders bij je 2 andere tv's momenteel verbonden met je B-BOX 3? Bedraad met een UTP-netwerkkabel of al via PLC adapters? Om met PLC adapters te werken heb je minimum 2 nodig, 1 die je verbindt met een van de ethernet (netwerkpoorten) op de B-BOX3 en de andere die je verbindt met een decoder van je 3de tv,.

Met vriendelijke groeten,
familievandesype
resetten zou je sowieso moeten kunnen zelf al heb je nog andere plc's in dienst.
aangezien je al twee plc adapter in dienst hebt zou je ook eigenlijk met een derde moeten kunnen werken maar best is om de derde te pairen terwijl je ze eerst alle 3 in een zelfde ruimte zet
Hallo iedereen,

Een vraagje, we hebben 2 televisies met decoder en deze werken perfect, nu wil ik een derde televisie aansluiten via een plc adapter maar krijg de derde plc niet gereset. Moet ik voor een derde televisie met plc adapter werken met een WiFi bridge? Of gaat het zo ook.

Mvg

Steve


Je kan met één wifi-bridge ook kunnen werken om je derde decoder aan te sluiten, vermits je niet te veel verzwakking krijgt door tussenliggende obstakels, muren , beton enz die het signaal van de wifi bridge te veel zou kunnen verzwakken.

Reageer