Tv kijken op Laptop en pc

  • 18 October 2015
  • 8 reacties
  • 4081 Bekeken



Beste,

Ik zou willen tv kijken op mijn laptop en pc ,ik heb het comfort pack en daar zit dat normaal toch inbegrepen. Iedere keer krijg ik de melding dat ik Silverlight moet downloaden dat doe ik dus en dan krijg ik iedere keer de melding dat dit er al opstaat ,ik ben ten einde raad kan mij misschien iemand verder helpen.



alvast bedankt



Roosie







8 reacties

Welke browser gebruik je als je Internet Explorer 11 gebruikt , zou dit moeten werken


NB: als je de, windows 8 of 8.1, tegel versie van internet explorer gebruikt zal het ook niet werken.


Tegelversie: wordt ook de Modern user interface genoemd
Reputatie 6
Badge +2
Wel in de veronderstelling dat het een Windows computer is, indien het een Mac computer is moet men Safari gebruiken als browser.


Met Firefox zal dat misschien ook lukken, met Google Chrome zal dat zeker niet lukken aangezien deze browser Silverlight niet langer ondersteunt.
Wie werkt er nu met een Mac duivel


Met Firefox zal niet lukken en met chrome ook niet.
Reputatie 6
Badge +2
Ik werk zowel met een Mac als met een Windows computer.
En waarschijnlijk nog terzelfdertijd ook lach
Met de default browser EDGE op windows 10 werkt het niet meer, maar wel met de IE11 die nog altijd aanwezig is op windows 10 en die kan zelfs opgestart worden vanuit EDGE, dit heeft Microsoft juist voorzien omdat en nog altijd oude legacy toepassingen zijn en ook sites zijn die niet volledig html5 en 6 ondersteunen.

Dus als het bij mij werkt met IE11 op windows 10 is er geen reden dat het bij u niet zou werken.

Maar dat het bij u werkt met Firefox die Silverlight niet meer ondersteunt begrijp ik toch niet goed!

Of heb je nog een oude versie kunnen installeren mss die silverlight nog wel ondersteunt ?
Beste Elsa,

​Ik heb Windows 10 van begin september op mijn pc ,ik heb gewoon een upgrade gedaan. Ik had geprobeerd met de IE 11 vanuit Edge maar dat wou echt niet lukken . Ik moest dan iedere keer Silverlight installeren en dan kreeg ik iedere keer de melding dat die versie er al opstond. Met Firefox kreeg ik de vraag om Silverlight te activeren en te onthouden ,toen ging het dadelijk.


roosie


.




Beste Roosie,


Bedankt voor de informatie.


Wel inderdaad heel raar bij de ene werkt dat normaal onder W10 met IE11, zoals bij mij en bij anderen dan weer niet, er zijn er in iedere geval nog die dit probleem gemeld hebben dat het niet werkt, maar Proximus heeft aan hen nog geen duidelijk antwoord gegeven of een oplossing.


Mvg


Elsa

Reageer