Beantwoord

TV kijken met tv overal op smartphone

  • 30 September 2017
  • 8 reacties
  • 201 Bekeken

Wanneer ik " mijn bibliotheek " open , verschijnen er geen titels van de opgenomen programma's bij " Opnames "of bij "Planning " alhoewel de opnames ingegeven zijn...ze verschijnen wel op onze TV maar niet op mijn smartphone...hierdoor kan ik mijn opgenomen programma's niet bekijken op mijn smartphone...wat is de oorzaak denken jullie?
icon

Beste antwoord door ThomasP 3 October 2017, 12:59

Bekijk origineel

8 reacties

ik weet niet welke type decoder die je hebt maar bij de v4 en de v5 kan je opnames op harde schijf hebben cPVR programma's het zijn mss deze die je niet ziet.
NB: een v5-compact decoder heeft geen opnames op harde schijf aangezien er geen harde schijf in steekt en daar zijn het dus allemaal nPVR's, dus opnames in de cloud (die op servers van Proximus staan)

Het zal wel mss wel niet helpen maar je kan altijd eens de decoder even laten heropstarten door even zijn spanning te onderbreken via ON/OFF schakelaar achteraan of zijn netstekker even uit te trekken mss wordt zo de synchronisatie terug op gang gebracht tussen decododer en TV Overal.
Het probleem is : opgenomen programma's niet kunnen bekijken op mijn samsung 8+...want mijn bibliotheek geeft de lijst niet weer...ook geplande opnames worden niet weergegeven...heb pas een nieuwe smartphone 8+...met mijn vorig toestel(3 weken geleden) had ik nooit problemen met de nog steeds dezelfde decoder
Reputatie 7
Badge +6
Hey Lieveha, ik zie dat je een decoder hebt met een harde schijf. Zoals Martin hier al aanhaalt, is het mogelijk dat enkele van je opnames fysiek zijn opgenomen op de harde schijf van de decoder. Dit betekend dat ze niet op het netwerk staan en dus niet vanop je tablet of ander mobiel toestel beschikbaar zijn. Standaard worden alle opnames op het netwerk opgenomen, er zijn echter enkele uitzonderingen.

Als je enkele voorbeelden kan geven van opnames welke niet beschikbaar vanop de app, controleer ik even of deze inderdaad op je harde schijf staan.

Tip! Herstart even je decoder dmv de stroomschakelaar achteraan. Dit kan soms effect hebben op de beschikbare opnames via de app waardoor deze na de herstart plots wel zichtbaar zijn.
Beste Thomas
Eender welk programma...niets komt door...bv THUIS...TERZAKE....FILMS OP VTM...THE VOICE...enz....ook andere zenders horen in dit lijstje thuis.
Ik heb contact opgenomen met Proximus en de man aan de lijn beweerde dat er al een langere tijd problemen zijn met de proximus app TV OVERAL...het heeft te maken met update fouten en men is er aan het werken...zegt men.
Ik vind dat dit heel lang duurt(zeker 4 weken)...
Ook de functie's zoals herstarten...doorspoelen...enz. werken niet.
Volgens proximus zijn hier nog klachten over.
Wanneer gaat dit in orde komen?
In de proximus winkels kan men ook niet helpen.
Alvast bedankt met je reactie.
Ik denk niet dat het aan de decoder ligt want met mijn vorige telefoon ging alles zo der problemen.
Reputatie 5
Badge +4
Hey Lieveha,

Kan je mij even de software versie doorsturen van je toestel? Die kan je vinden via Menu - Instellingen - Over de telefoon.

Mvg,

Andy
Software versie = android 7.0
Samsung experience 8.1
Reputatie 5
Badge +4
Lieveha,

Ik heb de vraag doorgestuurd naar onze engineering.

Ik hou je zo snel mogelijk op de hoogte.

Mvg,
Andy
Reputatie 6
Badge +4
Lieveha,

Na controle blijken alle opnames wel degelijk door te stromen en is een hele lijst opnames zichtbaar in de logs..

Probeer eens volgende uit.

- stap 1: herstart eens je decoder eerst

- stap 2: log je uit op de prx tv app ( via instellingen, wieltje) en log je eens helemaal opnieuw in met dus de

hlieve@hotmail.com

zo wordt een synchronisatie heruitgevoerd en in vele gevallen probleem mee opgelost

ik zie buiten dze samsung ook nog andere toestellen gelinkt staat aan die proximus tv app zoals een ipad van paul, en nog 2 andere android toestellen..

Ondervinden die ook problemen hiermee??

Mvg sabine

Reageer