ik moet voor mijn man vanmiddag sporza op Canvas opnemen, maar de tV guide geeft de volledige programmatie op van de nieuwe (derde) vrt zender op 12. Daar staat dan stokes, robbedoes en kwabbernoot, pipi langkous, de smurfen, staf coppens met zijn hond en zomeer. Dat zijn allemaal korte progs, de opname zal stoppen als het einde van ELK programma bereikt is.....zelfs met marge geraak ik er niet uit om de hele namiddag sport (GIRO) op te nemen. Help?
Bladzijde 1 / 1
Klopt, totaal verkeerde programmatie ! Best manueel programmeren van nu tot bv. ca. 18.30 uur...
dank, heb juist een half uur met de helpdesk gebeld: is de schuld van de VRT zeggen ze, de hele vriendelijke meneer kan niks doen, Er staat dezelfde programmatie op kanalen 2 (canvas), 31 §canvas HB) en ketnet op 12 (12 dus) allemaal kinderprogs van een 20tal minuten.
kan je me vertellen hoe ik dat doe "manureel programmeren"?
dbv
kan je me vertellen hoe ik dat doe "manureel programmeren"?
dbv
http://www.belgacomcenterronse.be/Nederlandse%20versie/Nuttige%20links/Handleiding%20Belgacom%20TV.pdf
zie pagina 32
mvg
zie pagina 32
mvg
ja gevonden hoor, manueel programmeren, alles ok! dank u wel voor de hulp!
kon die man van Belgacom mij dat niet zeggen dan?
grtz
adagio
kon die man van Belgacom mij dat niet zeggen dan?
grtz
adagio
Blijkbaar lopen er nog foutjes in de tv gids vandaag.
Op vt4 staat er om 19u40 CSI:Miami geprogrameerd (vorige week nikita?). En als je dan naar de samenvatting van csi: miami kijkt krijg je een samenvatting van csi??
http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids/programma/Infomedia__1291239063/csi-miami
Op vt4 staat er om 19u40 CSI:Miami geprogrameerd (vorige week nikita?). En als je dan naar de samenvatting van csi: miami kijkt krijg je een samenvatting van csi??
http://sphinx.skynet.be/tv-overal/tv-gids/programma/Infomedia__1291239063/csi-miami
Adagio: PVR-knop, dan manueel, dan datum (vandaag) zender (best starten vanuit Canvaszender) , begintijd, eindtijd en verwijderen (bij schijf vol of nooit) kiezen. steeds de cursortoetsen gebruiken en niet bergeten te bevestgen. Eventueel ook een titel invullen (GSM-SMS-klavierstijl). Ronde van Italië trouwens eerst vanaf 15.30u, je bent dus nog op tijd...
Ook nog 15.15u op Eurosport, dat kan je dan gewoon programmeren.....
UREN ONDER VOORBEHOUD | |||
13u00 LIVE handbal: finale van de Beker van België | |||
14u30 LIVE jumping van Lummen | |||
15u30 LIVE Ronde van Italië |
Ook nog 15.15u op Eurosport, dat kan je dan gewoon programmeren.....
sinjoor72 en xenne en herman: dank u wel voor uw hulp, t was al ok toen xenne antwoordde, k vond de papieren manual ni zo direct, dus ben ik online gaan zoeken en ja daar stond manueel programmeren ook al, dus op 3 minuten in orde, hoewel ik 2 opnames boven elkaar zette wegens niet bekend met deze procedure, is alles goed afgelopen.
raar is wel dat de belgacom technicus die zondag dienst heeft niks weet van manueel programmeren?
al bij al zit mijn man nu te kijken naar opgenomen sportprog en giro ok
dus : iedereen: ontzettend bedankt voor jullie steun en hulp
k weet nu waar k moet zijn aks k nog s zo"n prob heb
cy
adagio
raar is wel dat de belgacom technicus die zondag dienst heeft niks weet van manueel programmeren?
al bij al zit mijn man nu te kijken naar opgenomen sportprog en giro ok
dus : iedereen: ontzettend bedankt voor jullie steun en hulp
k weet nu waar k moet zijn aks k nog s zo"n prob heb
cy
adagio
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.