Het wordt zo stilaan de gewoonte dat de tv gids verkeerd is .
Nu is het blijkbaar de gewoonte geworden .
Deze week is het weer zover, de programma's van Ned 1 op Zondag zijn weer totaal verkeerd .
Vroeger belde ik dan naar Proximus, , daar bedankte men me voor de melding, men zou het doorgeven aan de juiste dienst, maar er gebeurde dus niets.
Een paar dagen later terug gebeld, kreeg er een van de zoveelste onzin vertellende aan de tel. die me de decoder wilde laten resetten, onzin natuurlijk, na enige domme
antwoorden heb ik de tel dan maar opgelegd.
Verleden week was het ook weer verkeerd, deze week moet men eens kijken naar de programma's op ned 1 op Zondag, totaal verkeerd, en er zijn er nog andere die totaal
niet kloppen .
Als Humo de juiste informatie krijgt zal Proximus die ook wel hebben zeker ?
Mij lijkt het een geval van totale onbekwaamheid van diegene die het invoert in het systeem.
Bladzijde 1 / 1
Zelfde onderwerp in topic TV Guide!
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-guide-34491
De foute programmatie wordt al de ganse week dag per dag aangepast. Geen idee waarom dat niet in één keer kon.
Vandaag is de TV Gids al gecorrigeerd voor morgen, maar voor zondag is het dus nog effe wachten. (?!)
Gelukkig ziet het er voor volgende week op NPO 1 opnieuw normaal uit.
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-guide-34491
De foute programmatie wordt al de ganse week dag per dag aangepast. Geen idee waarom dat niet in één keer kon.
Vandaag is de TV Gids al gecorrigeerd voor morgen, maar voor zondag is het dus nog effe wachten. (?!)
Gelukkig ziet het er voor volgende week op NPO 1 opnieuw normaal uit.
Blijkbaar denken ze bij PX dat toch iedereen enkel naar Vlaamse zenders kijkt, daarom foute programma info en geen HD.
Zie over het zelfde onderwerp ook:
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-gids-klopt-niet-34328
Je bent dus zeker niet de enige die er over klaagt.
PS: nu is er ook een verlichte geest die op het bijna ter ziele gegane 13th Street de titel van de serie Covert Affairs plots en onnodig is gaan vertalen in Geheime Zaken.
nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-gids-klopt-niet-34328
Je bent dus zeker niet de enige die er over klaagt.
PS: nu is er ook een verlichte geest die op het bijna ter ziele gegane 13th Street de titel van de serie Covert Affairs plots en onnodig is gaan vertalen in Geheime Zaken.
Deze week ook op al de discovery channels tv gids klopt langs geen kanten. Wat zijn wij met 3 dagelijkse updates op tv als de gids nog niet klopt.
En het geraak maar niet opgelost.
En het geraak maar niet opgelost.
Ik dacht dat het voor volgende week in orde was met de TV-Gids voor NPO1, maar niets is minder waar. Het wordt gekker en gekker: voor volgende woensdag 25/05 bv staat op een aantal uren het EK Voetbal al geprogrammeerd en wat staat er als uitleg:
'Het Europees kampioenschap Voetbal begint op 7 juni en vindt plaats in Zwitserland en Oostenrijk. Nederland is één van de zestien landen die zich heeft geplaatst.' Einde citaat. ???!!!
Het is maar dat u uw Rode Duivels truitjes op tijd vervangt door uw Oranje boeltje (misschien dat van 2008?) en de tickets voor Frankrijk bijhoudt tot .... binnen 8 jaar misschien, als het EK dan volgens de gids waarschijnlijk in Frankrijk zal plaatshebben.
Moet je om zoiets nu huilen of gieren van het lachen?
Bekijk eens die gids voor volgende woensdag o.a. om 20u50. Je gelooft je ogen niet. Resetten helpt niet.
Hoe is zoiets nu in 's hemelsnaam nog goed te praten?
Die onzin is nu al meer dn week bezig en wordt maar dag per dag, dus mondjesmaat verbeterd.Hoelang nog a.u.b.?
Tussen haakjes: op woe 25/05 zijn de echte programma's: Zij houden Nederland in leven en ... GEEF OM JE HERSENEN.:D
'Het Europees kampioenschap Voetbal begint op 7 juni en vindt plaats in Zwitserland en Oostenrijk. Nederland is één van de zestien landen die zich heeft geplaatst.' Einde citaat. ???!!!
Het is maar dat u uw Rode Duivels truitjes op tijd vervangt door uw Oranje boeltje (misschien dat van 2008?) en de tickets voor Frankrijk bijhoudt tot .... binnen 8 jaar misschien, als het EK dan volgens de gids waarschijnlijk in Frankrijk zal plaatshebben.
Moet je om zoiets nu huilen of gieren van het lachen?
Bekijk eens die gids voor volgende woensdag o.a. om 20u50. Je gelooft je ogen niet. Resetten helpt niet.
Hoe is zoiets nu in 's hemelsnaam nog goed te praten?
Die onzin is nu al meer dn week bezig en wordt maar dag per dag, dus mondjesmaat verbeterd.Hoelang nog a.u.b.?
Tussen haakjes: op woe 25/05 zijn de echte programma's: Zij houden Nederland in leven en ... GEEF OM JE HERSENEN.:D
DROEVIG EN DROEVIG PX en staat in hoofdletters staat bomvol met klachten over de tv gids onderstaande url is een voorbeeld
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-gids-npo1-zondag-klopt-niet-34525
Mens gaat stilaan geloven dat er een verborgen agenda is om de klant moeilijker en moeilijker te maken om de reclame door te spoelen. Is er geen PX medewerker die zin geeft om klokkenluider te worden?
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-gids-npo1-zondag-klopt-niet-34525
Mens gaat stilaan geloven dat er een verborgen agenda is om de klant moeilijker en moeilijker te maken om de reclame door te spoelen. Is er geen PX medewerker die zin geeft om klokkenluider te worden?
Euh, wat die TV-Gids nu met reclame doorspoelen te maken heeft ontgaat me volledig, maar goed, ik heb bericht gekregen van Proximus dat die programmatie inderdaad nergens op slaat en dat het probleem is doorgegeven aan 'engineering'.
Nu nog wachten op het resultaat.
Nu nog wachten op het resultaat.
Die informatie is al heel, heel, heel ..........veel doorgegeven geweest aan engineering 😉
De TV -gids voor NPO 1 is eindelijk aangepast. Volgens mij klopt ie toch nog geen 100% echter. Het foute EK voetbal is er wel al uit, maar een aantal programma's zijn nog steeds niet terug te vinden, dus er is nog werk aan de winkel.
@ Elsa, je hebt alweer gelijk: What ONE tweet van do! ;-)))
@ Elsa, je hebt alweer gelijk: What ONE tweet van do! ;-)))
Klopt met wat je zegt Marleen "Euh, wat die TV-Gids nu met reclame doorspoelen te maken heeft ontgaat me volledig" bedoel er mee dat ze het de klant moeilijker maken om correct op te nemen en dat op tv replay je 3 keer op de 10 maar kan doorspoelen aan 1 snelheid.
Maar ik had graag van PX een antwoord gehad waarom met 3 updates per dag de tv gids nog niet klopt?
En wat hun oplossing is in de toekomst ervoor?
Maar ik had graag van PX een antwoord gehad waarom met 3 updates per dag de tv gids nog niet klopt?
En wat hun oplossing is in de toekomst ervoor?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.