TV-gids op tilt !

  • 5 July 2011
  • 2 reacties
  • 2196 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Bij het plannen van "Tour 2011 vive le vélo" als serie stelde ik vast dat de afleveringen van 8 tot 12 juli niet mee ingepland waren...heb dat dan even nagekeken en bleek dat de afleveringen van 8 tot 12 juli enkel "Tour 2011" heten en dus niet meegenomen worden in de serieplanning.....leuk is dat ! die moet je dus per stuk bijplannen. Wenkbrauw ophalen

Komt nog bij, dat ik ze gisteren voor deze week al vanop afstand (op de server) had gepland, maar die stonden deze morgen gedeeltelijk met een x in het cirkeltje en al bij de opgenomen programma's. Alleen die van vandaag en morgen niet. Ik vind dat allemaal maar raar...Verstomd

Ik ga het nu nog eens vanop afstand proberen om te zien of die blijven staan na de middagupdate van de TV-gids.

2 reacties

Beste Sinjoor71,

We hebben inderdaad ook gezien dat de naam van het programma aangepast is. Hierdoor kan het zijn dat de serie-opnames voor dit programma niet goed meer lukken.

Best van al zal u de serie-opname eens volledig moeten verwijderen en opnieuw inplannen met de nieuwe naam (Tour 2011 vive le vélo).

MVG,

Eva van Belgacom
Reputatie 7
Badge +1
Ja bedankt Eva, ik trek wel mijn plan. Vanaf 13/7 heet het terug "Tour 2011 vive le vélo". Ik zal het van dan af terug als serie proberen in te plannen. Als "Tour 2011" is de optie " als serie" trouwens zelfs niet voorhanden.Zoenen

Reageer