Onze TV-gids laadt reeds meer dan een week niet. We kunnen enkel zien wat er momenteel bezig is, maar niet verdergaan naar de volgende dagen, om opnames te plannen.
Hoe komt dit? Wat kan ik eraan doen?
Bladzijde 1 / 1
Trek eens de voeding van je modem uit gedurende 20 seconden en daarna opnieuw de voeding aansluiten. Dit zal misshien het probleem oplossen. Indien hiermee het probleem niet is opgelost kan je hetzelfde doen met je decoder. Ook stekker eventjes uittrekken en herladen. Indien hiermee je probleem niet is opgelost, dan bellen 08002700 voor hulp.
Greetje. Ik denk dat hij beter eerst je decoder heropstart. Als dat niet lukt, een factory reset van de decoder. Slechts zelden moet je de modem resetten. Alleen bij een ernstige storing in de verbinding met het TV-netwerk.
♦ Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling.
De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk,
de laatste firmware wordt effectief opgehaald.
Als de decoder op 0:IP blijft hangen heb je geen verbinding met het TV-netwerk,
en dan is een factory reset van de modem (bbox) altijd aangewezen.Ook als je error 300 krijgt is een modem-reset of modem-factory-reset aangewezen
error 300 kan je o.a. krijgen bij torrent downloads, want
de BBOX2 ondersteunt maar 50 connecties !
Reset van BGC-decoder: Het spannigsloos zetten van het toestel en na ongeveer 20 seconden spanning terug opzetten. |
Bijkomende Opmerkingen: ♦ Bij reset wordt de firware-versie gecheckt, als er nieuwe is zal hij zichzelf updaten. |
♦ Decoder zet zich terug naar originele fabrieksinstelling.
De decoder wist de geïnstalleerde software en haalt deze opnieuw binnen van 't Bgc netwerk,
de laatste firmware wordt effectief opgehaald.
en dan is een factory reset van de modem (bbox) altijd aangewezen.Ook als je error 300 krijgt is een modem-reset of modem-factory-reset aangewezen
error 300 kan je o.a. krijgen bij torrent downloads, want
de BBOX2 ondersteunt maar 50 connecties !
@ Sinjoor72, je hebt volkomen gelijk. Dat is de juiste werkwijze zoals je hierboven vermeld.
Wegens de problemen die ik gisterenavond laat had met TV en deze ochtend met het internet heb ik dit ook moeten doen en met succes. Heb wel modem & decoder moeten resetten.
Wegens de problemen die ik gisterenavond laat had met TV en deze ochtend met het internet heb ik dit ook moeten doen en met succes. Heb wel modem & decoder moeten resetten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.