Vraag

TV Gids

  • 23 May 2016
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Decoderversie : v5
Softwareversie : NTE_6.1.10.116
Sinds geruime tijd heb ik maar 8 dagen in plaats 10 dagen tv gids.
Nochtans staan er 10 dagen opgemaakt, enkel de 2 laatste zonder programmatie.
Is er een speciale reden hiervoor? Of is het (de zoveelste) bug?
Zelfs nat het resetten, factory-resetten en ook MET modem-reset, verandert er niets.
Graag een duidelijk antwoord aub

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dat is geen bug en er zal (voorlopig) ook weinig aan veranderen.
Je moet er rekening mee houden dat er nu eveneens ruimte moet zijn in die gids voor de 2 dagen TV-Replay.

....Als je afleveringen van series wil programmeren kan je verder vooruit programmeren via de site van Proximus tv en misschien ook via de app, maar ik heb geen android of ios app, dus dat zou iemand moeten bevestigen/ontkennen.


Dat klopt dan ook weer niet. Deze gaan zelfs nog een dag minder.
Reputatie 7
Badge +6
Oeps, ik kan nu ook niet verder vooruit programmeren dan woe 1/6, ook niet voor series.
Sorry, ik dacht dat ik dat vroeger wel kon.

Reageer