TV Gids

  • 8 May 2014
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Badge

De TV Gids werkt de laatste tijd echt niet naar behoren. De fouten zijn gewoonweg niet meer te tellen de laatste tijd. Als je dan een TV Gids elders raadpleegt blijkt deze wel alle juiste informatie te hebben (bv HUMO).


Ofwel klopt het gewoonweg niet (fout programma) ofwel krijg je 'Programma-informatie ontbreekt. Gelieve ons te excuseren' te zien ofwel klopt de uurregeling niet. Kotsbeu ben ik het! Ik ben zo al ettelijke programma's misgelopen de laatste weken terwijl ze correct staan geprogrammeerd.


Belgacom zit gewoon in geldnood denk ik en door een foutieve TV Gids verplichten ze me programma's te huren en te betalen dus.




1 reactie



Ja Elsa, je zegt zelf hiernet in ander http://community.belgacom.be/posts/3c83d48cd1" rel="nofollow" target="_blank van me dat niet iedereen het forum dagelijks opvolgt en nu kom jij mij hetzelfde verwijten dat ik deze vraag stel?



Dan heb je dit toch niet goed geïnterpreteerd, want ik bedoelde eigenlijk dat er al zoveel geweest zijn die dit gemeld hebben en dat er toch nog niks veranderd is, hopelijk is dit dan duidelijker!


en iemand iets verwijten dat laat ik aan anderen over knipoog



Reageer