TV Gids

  • 24 September 2012
  • 6 reacties
  • 297 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Bij het raadplegen van de TV gids verder dan twee dagen in de toekomst, krijg je maar twee dagen ver.


Wil je langer dan moet men minuten lang drukken om zo uur per uur verder te gaan tot de gewenste dag en uur.





SW Charles_2.7.2.246


HW IPTV.CISCO.SAISB6030


Heropstarten modem en decoder verandert niets.





Is daar een oplossing voor?


Vriendelijke groeten

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Factory reset van de decoder zou kunnen helpen. Alle software wordt dan van de decoder verwijderd en terug ingeladen van de server. Mogelijkwas de TV-gids niet volledig ingeladen de laatste update.

Reputatie 7
Badge +1


Ik heb het een paar maanden geleden ook voorgehad met de eerste versie van Charles (toen was alles weg op mijn HDD). Maar sedertdien al héél veel FacR gedaan (doe dit wekelijks en soms nog meer), en nooit meer iets verloren. Ik denk dat die 'bug' er ondertussen uit is.



Kies men via toets “Menu” dan “televisie” “OK” en “tv gids” “OK” dan een dag verder dan overmorgen v.b. dag +7 krijg men altijd dag +2.



inderdaad bij mijn V4 met charles 246 is dit ook het geval ik kom op donderdag 27 sep iedere keer terecht en verder geraak ik niet op die manier dus tov dinsdag 25 sep is dit inderdaad dag +2.


groetjes,


Ja men kan met de >> wel verder doch 5 dagen ver is dit niet te doen, Vooral dat dit vroeger wel werkte,






via tv gids vandaag (25 sep) en verder met >> toets geraak ik tot donderdag 4 oct dus dag +9


groetjes, Elsa
Reputatie 7
Badge +1


ik kan even ver met de TV-gids als Elsa (tot 4.10). nu ook met Charles 248. Misschien is het lokaal?



Bij de storingen zegt men het is de kwaliteit van de lijn.



Je kan mss ook zelf eens de test van je BGC lijn doen:

zie ricy's blog :=> http://bgctv.skynetblogs.be/#testuwbelgacomlijn


Probeer het zelf via de e-Services (onderdeel “Mijn administratie”)

of via de rechtstreekse link:

Test zelf uw Belgacom Lijn.

( • Twee manieren om op de e-services pagina naar de link 'Test mijn lijn' te gaan )

Reageer