Beantwoord

TV boeket activeren

  • 3 January 2017
  • 5 reacties
  • 368 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2
Ik zit nog met een Maxi Pack maar ik ben niet van plan om over te schakelen naar die Tuttimus daar het voor mij nadelig zal zijn.
Vooraleer ik eventueel een TV boeket zou activeren wil ik eerst 100 % zekerheid hebben dat ik niet automatisch wordt overgeschakeld naar die Tuttimus want dat wil ik absoluut vermijden.
icon

Beste antwoord door Joel M 4 January 2017, 11:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo Alexander,

Dan gaat het een Tuttimus pack worden.

Best dan alles zo behouden.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Reputatie 6
Badge +2
Ik dacht het al, dan zal ik dan zeker niks activeren.
Proximus verplicht de klanten wel niet om over te stappen naar Tuttimus maar als men iets wil veranderen heeft men toch het spek aan zijn/haar been en wordt dan toch overgeschakeld naar die Tuttimus, men zit dus muurvast want daar komt het dus zo op neer.
Reputatie 2
Badge
Ik heb een maxi pack nu dus ik kan zowat alle zenders bekijken ik zie nergens geen lijst welke zenders er weg vallen als ik een tutimus pack of dergelijke wil.
Ik zou toch alessinds de sport zenders en de muziekzenders willen behouden Motor TV enz.
Misschien het beste is eens op te sommen welke zenders er bij welk pakket horen want ik geraak er niet uit wijs.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +6
Alain,
Je kan makkelijk zelf de vergelijking maken met hetgeen je nu hebt. Op deze pagina staat het ganse Tuttimus-aanbod duidelijk uitgelegd. Eén van de tv-bundels die je er gratis kan bij krijgen is 'International Sports'. Je kan uit de 6 bundels er één kiezen die in het Tuttimus pack zit. Wil je er meer, uiteraard geen probleem. Bestel je naast 'International Sports' ook 'Belgisch Voetbal', dan betaal je slechts 5 €/maand bij. Als je klikt op Meer info in de bundels krijg je het detail van de zenders te zien.
Heeft dat je wat geholpen?

Reputatie 7
Badge +1
Ik dacht het al, dan zal ik dan zeker niks activeren.
Proximus verplicht de klanten wel niet om over te stappen naar Tuttimus maar als men iets wil veranderen heeft men toch het spek aan zijn/haar been en wordt dan toch overgeschakeld naar die Tuttimus, men zit dus muurvast want daar komt het dus zo op neer.


Wat is dit voor iets. Moet toch iets bij kunnen pakken zonder dat men automatisch overgaat naar Familus of Tuttimus. Heb een GSM smart + 25 bij mijn internet comfort pack zitten. Stel voor dat ik mijn GSM abo omzet naar Mobilus S of M wordt dan alles automatisch Tuttimus. Denk dat Ik met mijn GSM abo ergens anders naar toe zal gaan en een klacht neer zal leggen bij Ombudsman Telecom.

Reageer