Beste,
Bij het opstarten van mijn decoder blijft hij vasthangen op het scherm 'welkom'. Dit is nu al enkele uren zo.
Ook heb ik de modem en de decoder verschillende malen heropgestart maar het probleem blijft bestaan.
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Goedemiddag,
Hoe is de decoder met de modem verbonden? Rechtstreeks of met kabel?
Mvg,
OdB
Hoe is de decoder met de modem verbonden? Rechtstreeks of met kabel?
Mvg,
OdB
Hoe is de decoder met de modem verbonden? Rechtstreeks of met kabel?
Mvg,
OdB
Intrigerende vraag ... wat is het verschil tussen "rechtstreeks" en "met kabel " .... curieus, voor mij is dat net hetzelfde ...
Bedoeld wordt: met ethernetkabel of via PLC/Wifi Bridge.
Bedoeld wordt: met ethernetkabel of via PLC/Wifi Bridge.
Ja dat vermoedde ik al ... maar bij mijn weten is "draadloos" niet "rechtstreeks" net zomin als via PLC 😃 da's via een "tussenstation" ..
Hoe is de decoder met de modem verbonden?
less is more :8
less is more :8
Niet altijd. Ik mis hier al enige tijd de omstandige, zeer heldere explicaties van onze goeroe Elsa
Dat is ook de reden dat ik nu wat meer berichten plaats, ik volg al lang dit forum en het was bijna altijd Elsa die inderdaad op alles en nog wat uitvoerig uitleg kon geven, waarvan ik ook veel opgestoken heb, zodat het mij dikwijls ook overbodig leek om zelf nog antwoorden te plaatsen.
Eens proberen door decoder door Factory Reset te herstellen:
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
of probeer dit hier:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetbgcDec
of probeer dit hier:
http://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/uw-digitale-tv/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Niet altijd. Ik mis hier al enige tijd de omstandige, zeer heldere explicaties van onze goeroe Elsa
Inderdaad, Elsa komt al bijna 1 week niet op dat forum, er zal toch niks gebeurd zijn?:S
Niet altijd. Ik mis hier al enige tijd de omstandige, zeer heldere explicaties van onze goeroe Elsa
Inderdaad, Elsa komt al bijna 1 week niet op dat forum, er zal toch niks gebeurd zijn?:S
Ze is mss op vakantie :?
Ondertussen weten we nog altijd niet hoe Irene verbonden is. Ze heeft/had duidelijk geen verbinding met het TV-netwerk. Als dat nu al 22 uur geleden is, zal het wel opgelost zijn zeker? En laat ons hopen dat er niks mis is met Elsa, en dat ze er gewoon even tussenuit is.
Irene kan eens proberen om dit te volgen wat door een PXM technieker ook aangeraden werd, zoals hier beschreven.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.