Beantwoord

TV App werkt niet meer

  • 24 October 2017
  • 13 reacties
  • 530 Bekeken

Beste,

Ik probeer al enkele dagen om de TV App weer te activeren , dit door het correcte account en wachtwoord in te geven , daarna begint de app te laden maar vlieg ik iedere keer terug naar het begin scherm om me aan te melden . Heb ook al verschillende keren geprobeerd om de app te herinstalleren maar telkens zonder succes. Wat nu gedaan?
icon

Beste antwoord door KimB 25 October 2017, 16:36

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Tom, lukt dit via een webbrowser wel? Of werkt het nergens. Kan je me even je login van je MyProximus doorgeven? Dan kijk ik het even voor je na. Groeten, Charlotte.
Nog niet geprobeert via de browser.
Mijn login is : tom.vanhoutte20@gmail.com
Reputatie 7
Badge +4
Kan je me nog even je lijnnummer of klantennummer doorgeven ook aub? Groetjes, Charlotte.
Klantennummer is 620153390
Reputatie 7
Badge +4
Tom, kan je dit nu even opnieuw proberen aub? Groeten, Charlotte.
Charlotte, het werkt nog steeds niet , app ook al verwijdert en her geinstalleerd
Mvg
hallo

ik heb zelfde probleem
Bij het opstarten van de proximus tv app, kan ik inloggen, maar bij het verdergaan stuurt de app me steeds naar het beginscherm om in te loggen,werkt ook niet via webbrowser
Reputatie 7
Badge +4
Tom, heb je het zelfde probleem ook via browser?

Genkie, voor jou stonden de instellingen op je lijn niet goed, ik heb dit nu aangepast. Kan je nog eens proberen?

Groeten,

Kim
Beste , dit werkt ook niet ...
Reputatie 6
Badge +4
Tom kan je eens een privébericht sturen naar

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 Misschien moeten we je profiel eens testen met een ander toestel hier bij ons. Het profiel zou goed moeten staan.
Beste, nu net nog eens geprobeerd en alles werkt nu wel weer .
Bedankt voor de hulp
Reputatie 6
Badge +4
Graag gedaan Tom 🙂 We zijn altijd voor je beschikbaar
bedankt nu werkt het wel

Reageer