Ben sinds vorige week klant maar de tv app werkt gewoon niet kan niet inloggen al enkele telefoontjes gepleegd maar zonder resultaat. Heb alles al geprobeerd verwijderen weer opstarten met verschillende toestellen gsm's iPads laptop niks. Iemand nog een idee ?? Terug naar telenet mms nooit problemen met gehad
Bladzijde 1 / 1
Ik heb een aanpassing gedaan, het zou nu wel moeten lukken om in te loggen op de tv app.
Hallo, voor mij geld hetzelfde. Wil inloggen via de app op onze ipad maar kom steeds weer terug op het inlogscherm. Zou u kunnen helpen aub.
Ter info aan Proximus medewerkers, sandra_notermans heeft een nieuwe post opgesteld met deze zelfde vraag/probleemstelling.
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-op-ipad-keert-steeds-terug-naar-login-scherm-41338/index1.html
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-op-ipad-keert-steeds-terug-naar-login-scherm-41338/index1.html
sandra
kan je ons even je lijnnr of klantennr doorgeven via Privebericht samen met je Myproximuslogin
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
kan je ons even je lijnnr of klantennr doorgeven via Privebericht samen met je Myproximuslogin
dan kijken we dit voor je na
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.