Skip to main content
Goedenavond,



Ik ben klant bij jullie met een pack tv, internet en één gsm.

Als ik de proximus app download op mijn iPhone en me inlog met Myproximus account komt deze altijd terug op het inlogscherm. Als ik via het internet probeer, dan komt het volgende als ik een opname wil bekijken 'de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de functionaliteit te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV geactiveerd is op MyProximus'

Ik heb dit nagekeken en deze is zeker en vast geïnstalleerd.



Kunt u me verder helpen?



Alvast bedankt!
Zijn je apparaten gekoppeld aan de decoder? Zie menu--> beheer van de toestellen --> gekoppelde tablets en smartphones.

zijn deze gekoppeld en het werkt niet een privé bericht sturen naar "Het Proximus Team" die zien wel wat er juist fout loopt.



mvg
Dag Steven, kan je nog eens proberen ? Nu zou het moeten werken. Je myproximus account was niet helemaal correct.
Het werk nu wel! Bedankt!

Reageer