Skip to main content
Wekelijks gebeurt het dat ik ineens een bepaald programma niet kan bekijken. Het staat tussen de opnames, maar 'kijken' kan ik niet selecteren. Wel 'verwijderen'.

Nu geeft hij bij ene programma aan 'server reageert niet. Probeert un het later eens opnieuw'. Een ander programma bekijken lukt wel.

Het betreft een serie, waarvan alle afleveringen worden bekeken. Een afl v vandaag , dus < 60 dagen.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? En ik toch al mijn opnames kan bekijken?

Mvg, Lies
heb je al geprobeerd met browser IE (Internet explorer) op je laptop of het daarmee lukt via http://proximustv.be
Lies,

Is het dan van dezelfde serie dat je de ene opname niet en de andere wel kan bekijken? Op welk apparaat gebruik je de app juist en lukt dezelfde opname wel vanop een ander toestel of via internet explorer?

Groeten,

Kim
Ik kijk altijd op mijn iPad, omdat dat zo handig is...

Heb het nog niet geprobeerd op laptop, maar zou toch ondersteund moeten zijn door IOS niet?
Lies_Michiels,

Van zodra je hinder ondervindt, zou je dit onmiddellijk eens moeten testen op de laptop.

Stuur ons dan een voorbeeld door met eventuele foutmelding en dan zullen wij dit door engineering laten onderzoeken.

Mvg,

Andy
Lies,

Is het dan van dezelfde serie dat je de ene opname niet en de andere wel kan bekijken? Op welk apparaat gebruik je de app juist en lukt dezelfde opname wel vanop een ander toestel of via internet explorer?

Groeten,

Kim

Dag Kim, idd van dezelfde serie. Ik gebruik het op mijn iPad.

Op de laptop via Firefox lukt het idd. IE lukte niet.

Grtn,lies
Lies_Michiels,

Net bericht gehad van een collega dat enkel chrome en firefox werken, niet IE

Groeten,

Andy

Reageer