Beantwoord

TV app op iPad keert steeds terug naar login scherm

  • 1 November 2017
  • 16 reacties
  • 340 Bekeken

Hallo,
na het ingeven van de login gegevens op mijn ipad keer ik steeds terug naar hetzelfde scherm. In my proximus zie ik dat de app gelinkt is aan het account...wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door SamuelD 21 November 2017, 15:24

Bekijk origineel

16 reacties

Ik zie dat je de vraag hier ook gesteld hebt
> https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/tv-app-werkt-niet-41282#post589683

Maar je zal vandaag van het Proximus Team op het forum geen reactie krijgen aangezien het een Feestdag is, dus pas morgen mag je deze verwachten.
Bedankt voor de reactive. Het is inderdaad dezelfde vraag, was niet zeker of ik een nieuwe topic moest openen. We wachten af. Nogmaals bedankt.
Ook bij mij hetzelfde probleem , tv app keert telkens terug naar het aanmeldscherm. Hoe los ik dit op ?
Reputatie 7
Badge +6
bart3758, ik heb dit even voor je nagekeken maar geen problemen gezien. De Proximus TV app staat correct ingesteld voor je. Ik heb deze, voor alle zekerheid, even opnieuw ingesteld voor je? Kan je opnieuw proberen?
Mocht je nog steeds problemen ondervinden, kan je me vertellen welke login (mailadres) je gebruikt om in te loggen? Je kan dit doorsturen naar Het Proximus Team.
Het werkt nu , bedankt hiervoor ?
Hier ook! bedankt voor de snelle service.
Hier voor geen meter ???
Heb hetzelfde probleem. Ik slaag er niet in om in te loggen ondanks het gebruik van de my proximus ccount gegevens.
Mvg
Lieven
Reputatie 7
Badge +6
@Ringo D, @Lieven, ik heb dit voor je nagekeken en aangepast. Dit zou nu moeten werken.
Ik heb hetzelfde probleem op alle apparaten. Na aanloggen wordt ik teruggestuurd naar het beginscherm.

Mvg,
Luc.
Reputatie 7
Badge +4
Luc, heb een aanpassing gedaan, het is nu in orde.
Werkt perfect nu. Bedankt!
Voor mij hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +4
David, ik heb het voor je in orde gebracht 🙂
Zelfde probleem
Reputatie 6
Badge +4
Hi ben ..kan je nu eens opnieuw proberen

Reageer