Beantwoord

TV app op iPad

  • 27 October 2016
  • 23 reacties
  • 378 Bekeken

App op iPad wil mijn gegevens niet ophalen ,gisteren werkte die nog, sedert vandaag niet meer.Geeft een melding onverwachte fout.Groetjes Johan
icon

Beste antwoord door AndyM 28 October 2016, 14:34

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Wanne, kan je anders de app is verwijderen en terug installeren ?

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Dat heb ik al twee keer geprobeerd,blijft hetzelfde
Reputatie 7
Badge +4
En krijg je die fout bij het openen van de app of op een andere moment ? Ik heb hier even op een iOS toestel getest en het ging direct dus het lijkt ergens op jou toestel mis te lopen. Heb je een ander toestel om eens op te testen ? Mvg,RB
Als ik de app opnieuw installeer dan moet ik eerst de voorwaarden aanvaarden en dan inloggen met e-mailadres en wachtwoord, dit lukt allemaal ,maar dan wil de app mijn gegevens ophalen en dan krijg ik de melding "onverwachte fout"
En krijg je die fout bij het openen van de app of op een andere moment ? Ik heb hier even op een iOS toestel getest en het ging direct dus het lijkt ergens op jou toestel mis te lopen. Heb je een ander toestel om eens op te testen ? Mvg,RB

Op mijn iMac werkt TV kijken en een opname programmeren wel
Reputatie 7
Badge +4
Ik ga het eens doorsturen naar het team verantwoordelijk voor de app om na te kijken. Draai je de laatste versie van iOS ? Mvg,RB
Ik ga het eens doorsturen naar het team verantwoordelijk voor de app om na te kijken. Draai je de laatste versie van iOS ? Mvg,RB

Jawel ik heb de laatste software update van iOS gedownload en geïnstalleerd ;
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het doorgestuurd naar het team verantwoordelijk voor de app.

Mvg, Robrecht
Reputatie 5
Badge +2
bij mij werkt de app ook niet vandaag, zowel op mijn grote computer als op de kleine laptop,
gisteren werkte alles perfect, vandaag enkel het logo en dan een leeg scherm , dit op beiden
Ik werk op beiden met windows 10
Ik heb hetzelfde probleem op mijn iPad. Heb al verschillende keren geprobeerd door onder andere het volledig te verwijderen van mijn iPad en terug te installeren, maar niets helpt.
Reputatie 6
Badge +4
Hi, daarom dat ik aan enkele klanten wat specifieker gegevens opvroeg om dit door engineering nader te laten bekijken..ik wacht nog op respons.. mvg sabine
Reputatie 2
Badge
Ik heb hetzelfde probleem. Ook de app verwijderd en opnieuw herinstalleerd. Waarschijnlijk heeft de laatste update van iOS er iets mee te maken (versie 10.1) ?
Reputatie 7
Badge +4
We hebben het door gestuurd eenmaal meer info geven we het je door. Mvg,Robrecht
Hier hetzelfde probleem, sedert gisteren. Werkte tot dan perfect met versie 10.1 van iOS. Ik heb ook de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Reputatie 5
Badge +2
juist gecontroleerd, app werkt weer, nog maar juist
Hier werkt de app ook weer, dank je Prx.
Bij mij werkt de app ook weer !dank u wel PRX
Reputatie 7
Badge +4
Wij hebben ook juist bevestiging gekregen van ons APP team dat het probleem zou moeten in orde zijn. Mvg,RB
Reputatie 5
Badge +2
goed om te weten dat het forum zo goed opgevolgd wordt door de medewerkers van proximus, zo worden de problemen heel rap aangepakt,
Ik denk dat dit vernieuwend is sedert het nieuwe forum.
Dank voor de vlotte werking en vlugge oplossing
Reputatie 7
Badge +4
Wij doen ons best 😉

Mvg, Robrecht

Het Proximus Team
Gisteren ook zelfde probleem met de app. Ik had contact met medewerker via twitter die verwees naar dit forum. Ik kijk vanavond na of app weer werkt. Contact via twitter werkt naar mijn ervaring zeer goed, zeer snelle en persoonlijke opvolging via direct message.
Reputatie 5
Badge +4
Dag Wanne,

Inderdaad we hebben net feedback ontvangen van onze engineering:

Het probleem is verholpen en het zou nu moeten werken.

Mvg,

AndyM

Het Proximus-team
Reputatie 5
Badge +2
Vandaag werkt de app niet goed, de bibliotheek is is maar sporadisch te zien, en de tvgids ook maar zelden, als het dan lukt kan je niet opnemen, blijft het balkje opnemen grijs.
Op de website van skynet lukt opnemen wel, maar daar zie je natuurlijk niet de opgenomen items. Nu ook krijg ik een foutmelding. Fout, er is een fout opgetreden, probeer het opnieuw aub.

Reageer